Beantwoord

itvapp loop vast..crasht

  • 8 March 2020
  • 35 reacties
  • 336 keer bekeken

mijn itvapp loop vast na het opstarten , en vliegt er uit. Heb al opnieuw geinstalleerd maar helpt niet. Met mn app vanvorige provider telfort ging dat vrijwel altijd goed.

Wie kan dit oplossen?

icon

Beste antwoord door remik 28 March 2020, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7

Welke versie van de iTV app staat op jouw telefoon of tablet?

Wat is het merk en type van jouw telefoon of tablet?

Heeft de iTV app van KPN eerder wel goed gewerkt op die telefoon of tablet?

volgens mij is er ietd fout gegaan met mn reactie.

maar dan maar opnieuw. telefoon samsung galaxy grand prime

itvapp versie 6.5.11.1

oh ja.. heeft nooit goed gewerkt. Ben vorige week overgestapt naar kpn. Bij telfort werkte deapp goed

Heeft iemand de oplossing ?

Heb je zélf je Telfort Thuis abo verlengt (overgestapt) naar een KPN Thuis abo?

Want de aansluiting Thuis is nog helemaal niet overgezet, als je zelf niks gedaan hebt. Dan gaat het via de KPN ITV app (nog) niet werken volgens mij.

Alleen de mobiele aansluitingen van Telfort zijn inmiddels overgezet.

hallo Peter,

Ja ik ben vorige week over gegaan naar kpn.Maar wel raar, want de app bestaat al lang. Bij telfort precies dezelfde app, allen met telfort blauwe kleur . Deze werkte goed. En wanneer zou hoj dan wel nu goed  moeten werken.Kpn bestaat allang he

 

 

En ik heb het hier over de telefoonapp

Ehja, maar ik mag toch aannemen dat je de Telfort app eraf hebt gehaald en de KPN ITV app erop? Die Telfort app gaat echt niet werken i.c.m. KPN.

Nee, natuurlijk heb ik de telfortapp eraf gehaald. Maar wanneer denk je dat de kpnapp goed gaat werken Peter. Want ik heb dezelfde problemen bij andere in een forum vorig jaar ongeveer deze tijd ook met zelfde probleem gelezen.

Reputatie 7

Welke versie van Android staat op die Grand Prime?

5.1.1 wjb

Reputatie 7

Dan geef ik het woord graag aan een medewerker van KPN. :wink:

Reputatie 7
Badge +22

Beste @remik 

Volgens mij gegevens zou hij gewoon moeten werken op Android:

Dan blijft ik het gek vinden dat die nog steeds niet werkt.

Hallo Dennis.

Ja, en toch loopt hij vast, en vliegt er dan ook uit. Moet niet kunnen. Ik programmeer er mijn opnames elke dag mee. Dat ging in de telfortapp altijd goed. Maar meerdere mensen, las ik hebben er een probleem mee.

Reputatie 7
Badge +11

Is  Google Chrome ook up-to-date?

Eventueel ook system WebView

Al gecheckt in de Playstore?

 

Je zou  ook eens kunnen testen of het via de website  tv.kpn.com  wel werkt,

Dan moet je wel eerst even de desktop site gebruiken, voor je inlogt zie desktopwebsite met de Chrome-browser 

Daarna naar de website tv.kpn.com

Hoi @remik . Welkom op het forum.

Wat vervelend en eigenaardig. Ik ben, net als @Tycha benieuwd of het via chrome wel werkt.

Verder ben ik benieuwd of je wel bij het punt aankomt dat je je itv gegevens kunt invoeren. Of crast ie al daarvóór?

Hallo Erwin,

Nee, als je bedoelt via de chrombrowser. Nee, dat maakt niet  uit. En hij slaat vast als ik in mn tv gids wil scrollen. En vliegt er dan ook meestal uit. mijn itv hoef ik niet meer in te vullen.Dat doe je een keer in het begin.Daarna hoeft dat niet meer

 

Begrijp ik goed dat als je via de browser probeert de zaak ook vastloopt? Dat wil ik even zeker weten.

Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Hallo Erwin, ik heb alles van kpn, en vindt het niet belangrijk om een profiel aan te maken. Ja hij werkt nog steeds niet goed. Heb ook de update gedaan. Net geopend, en loopt vast . Kan dan niets meer met de app.

vindt het niet belangrijk om een profiel aan te maken.

Dan kan Erwin je ook niet verder meer helpen. En kunnen we dit topic beter sluiten/stoppen.

Maar waarom niet? Wat in het profiel staat is voor de buitenwereld niet zichtbaar waar privé bij staat. Verder geef je hiermee toestemming om in jouw gegevens en instellingen te kunnen kijken voor de moderator. Dat heeft te maken met de nieuwe AVG privacy wet. Geen ingevuld profiel: geen toestemming.

Zoals @PeterG benoemt, ga ik geen gekke dingen met jouw info doen. Het is puur ter analyse. Als ik jouw gegevens heb kan ik een stappenplan doorlopen en jou gericht een aantal vragen stellen. Mochten we er dan nog niet uitkomen kan ik een ticket voor de technische dienst aanmaken. 

Hallo Erwin,

Ik heb het proifel ingevuld. Hoop dat je hiermee verder kunt

gr Rene

Dank, @remik . 

Ik heb een ticket aangemaakt. Ik heb het als volgt verwoord:

Klant kon altijd probleemloos gebruik maken maar sinds de overstap naar KPN crasht de app.

Klant logt in met nieuwe KPN itv gegevens en komt wel voorbij het inlogscherm daarna crasht de app.

Re-install mag niet baten.

Hardware voldoet aan de minimum eisen.

Je zult binnen 2 werkdagen gebeld worden door onze techneuten 

 

De technische dienst belt binnen 2 werkdagen terug. (dat zal dus waarschijnlijk maandag of dinsdag worden) Dit doen ze afgeschermd. Ik hoop dat zij een verklaring en oplossing voor jouw issue hebben.

Laat je weten hoe het afloopt? 

Dank Erwin, ik wacht het telefoontje af. Je hoort van mij

vrgr

Zo te lezen is er een nieuwe analyse gedaan met jou. Ik zie dat ze jou daarna niet meer te pakken kunnen krijgen. Er wordt in het ticket nog wel het advies gegeven om de app te updaten. Er is namelijk een nieuwe versie.

Wij hebben dit toestel niet dus wij kunnen het niet reproduceren. Inmiddels is er een app met versie nummer 6.5.14. Zou de klant het hiermee kunnen proberen?