Beantwoord

Je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden. Probeer het opnieuw. (500-5021) Macbook

  • 25 June 2020
  • 24 reacties
  • 300 keer bekeken

Reputatie 1

ik kan geen tv kijken op mijn macbook, ik krijg deze melding ;

Je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden. Probeer het opnieuw.

(500-5021)

heeft iemand ook zelfde problemen ?

ik gevruik chrome en helemaal up do date.

 

dank je

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alivez 2 July 2020, 19:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +22

ik kan geen tv kijken op mijn macbook, ik krijg deze melding ;

Je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden. Probeer het opnieuw.

(500-5021)

heeft iemand ook zelfde problemen ?

ik gevruik chrome en helemaal up do date.

 

dank je

Zou je van Chrome eens de cookies (geschiedenis) willen wissen? En heb je het eens met een andere browser geprobeerd? Gewoon om dit te testen.

Reputatie 1

excuses, ik gebruik savari ipv chrome.

Reputatie 7
Badge +22

excuses, ik gebruik savari ipv chrome.

Ik heb zelf ook Safari, en bij mij werkt het gewoon. Heb je de Cookies van Safari eens gewist?

Reputatie 7
Badge +22

@Alivez ik heb het bij mij even getest, en bij mij werkt het gewoon om naar Opnames te kijken:

Afbeelding is iets kleiner, want hier kan maar een bestand van max. 5 MB geplaatst worden.

Reputatie 1

Beste,

ik heb nog steeds zelfde probleem

 

is het echt niemand dei mij kunt helpen ?

 

Reputatie 7
Badge +22

@Alivez dit is echt een vreemd probleem, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Verder wil ik even weten welke abonnement je hebt bij KPN, heb  je nog de oude vorm met Compleet, of ben je over gestapt naar KPN Hussel? Zo ja, welke KPN Hussel?

Je hebt hier nog een topic over lopen, Alivez.

2 X hetzelfde wórdt wat onoverzichtelijk.

Je andere topic,hier heb ik al bijgedragen. Helaas zonder resultaat:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-itv-op-macbook-502153

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Alivez, welkom hier. Excuses voor de late reactie vanuit ons. Het andere topic heb ik verwijderd, anders gaan we dubbele dingen doen. Het is al druk genoeg.:wink:

Een paar vragen om de boel te verduidelijken:

  • Je gebruikt dus Safari. Welke versie?
  • Je hebt ook Chrome getest, toch? Welke versie van Chrome?
  • Je geeft specifiek aan problemen te hebben met opnames. Kun je wel live tv kijken?
  • Kun je wel een programma Terugkijken?
Reputatie 1

Ik heb exact hetzelfde probleem hier.

Onlangs van telfort de switch ‘moeten’ maken naar kpn. Kan dat ermee te maken hebben?

Ik heb wel een nieuw kastje etc van kpn ontvangen.

 

ps. bij alle browsers hetzelfde probleem

Reputatie 1

Hi @Alivez, welkom hier. Excuses voor de late reactie vanuit ons. Het andere topic heb ik verwijderd, anders gaan we dubbele dingen doen. Het is al druk genoeg.:wink:

Een paar vragen om de boel te verduidelijken:

  • Je gebruikt dus Safari. Welke versie?
  • Je hebt ook Chrome getest, toch? Welke versie van Chrome?
  • Je geeft specifiek aan problemen te hebben met opnames. Kun je wel live tv kijken?
  • Kun je wel een programma Terugkijken?

 > Chrome heb ik verwijderd, als het nodig is kan ik altijd downloaden, geen probleem.

> specifiek probleem ? ik kan niets doen !, geen tv kijken laatstaan opname of terugkijken. dus ik krijg gelijk deze melding

 

met vriendelijk groet

Henry

Reputatie 1

@Alivez dit is echt een vreemd probleem, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Verder wil ik even weten welke abonnement je hebt bij KPN, heb  je nog de oude vorm met Compleet, of ben je over gestapt naar KPN Hussel? Zo ja, welke KPN Hussel?

ik heb het al gedaan

Reputatie 1

@Alivez dit is echt een vreemd probleem, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Verder wil ik even weten welke abonnement je hebt bij KPN, heb  je nog de oude vorm met Compleet, of ben je over gestapt naar KPN Hussel? Zo ja, welke KPN Hussel?

ik heb het al gedaan

ik ben inderdaad net overgestapt naar KPN Hussel 500mbps

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb exact hetzelfde probleem hier.

Onlangs van telfort de switch ‘moeten’ maken naar kpn. Kan dat ermee te maken hebben?

Ik heb wel een nieuw kastje etc van kpn ontvangen.

Nee, het mag geen invloed hebben dat je van Telfort bent overgestapt naar KPN. Je krijgt dan alleen nieuwe iTV gegevens waar je mee inlogt, maar verder niets. Een nieuwe tv-ontvanger maakt ook geen verschil.

Hi @Alivez, welkom hier. Excuses voor de late reactie vanuit ons. Het andere topic heb ik verwijderd, anders gaan we dubbele dingen doen. Het is al druk genoeg.:wink:

Een paar vragen om de boel te verduidelijken:

  • Je gebruikt dus Safari. Welke versie?
  • Je hebt ook Chrome getest, toch? Welke versie van Chrome?
  • Je geeft specifiek aan problemen te hebben met opnames. Kun je wel live tv kijken?
  • Kun je wel een programma Terugkijken?

> specifiek probleem ? ik kan niets doen !, geen tv kijken laatstaan opname of terugkijken. dus ik krijg gelijk deze melding

Nee, ik begrijp het probleem bij de opnames hoor. Ik bedoel of je wel gewoon live tv kunt kijken. Werkt dat wel normaal? 

Reputatie 1

Bij mij werkt het allemaal niet. Opnamens en live kijken werken allebei niet. Maakt ook niks uit vanuit welk overzicht ik de zender probeer te openen/bekijken, zelfde melding.

 

Net ook nog even via mobiel in de browser geprobeerd, zowel 4g als wifi maakt geen verschil.

 

Maar, de app geïnstalleerd op mobiel en daar werkt het wel!

Reputatie 7
Badge +25

Dus jij krijgt ook onderstaande melding bij live tv kijken? Het woordje opnames staat er dan niet bij neem ik even aan. Wel dezelfde foutcode onderin?

Welke versie van Chrome gebruik je?

 

Reputatie 1

Dus jij krijgt ook onderstaande melding bij live tv kijken? Het woordje opnames staat er dan niet bij neem ik even aan. Wel dezelfde foutcode onderin?

 

Zelfde melding, er is geen verschil of ik op live uitzendingen of terugkijk afleveringen klik, het is precies dezelfde foutmelding (dus met met ‘je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden.’) en de foutcode (500-5021).

Ik heb het in Safari, Chrome en Firefox geprobeerd. Laatste versies.

Nu zie ik ook een balkje onderaan met de foutmelding, was me eerder nog niet opgevallen:

 

Reputatie 7
Badge +25

Helder. Bedankt @jinyoki. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 1

Helder. Bedankt @jinyoki. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Hallo Paul, de van belang zijnde gegevens heb ik inmiddels ingevuld. Als je nog iets moet weten dan hoor ik het uiteraard graag.

Reputatie 7
Badge +25

Helder. Bedankt @jinyoki. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Hallo Paul, de van belang zijnde gegevens heb ik inmiddels ingevuld. Als je nog iets moet weten dan hoor ik het uiteraard graag.

Ik heb de technische dienst aangestuurd. Wellicht dat ze binnenkort even contact met je opnemen hierover, dat je het weet. :)

Reputatie 1

Ik heb exact hetzelfde probleem hier.

Onlangs van telfort de switch ‘moeten’ maken naar kpn. Kan dat ermee te maken hebben?

Ik heb wel een nieuw kastje etc van kpn ontvangen.

Nee, het mag geen invloed hebben dat je van Telfort bent overgestapt naar KPN. Je krijgt dan alleen nieuwe iTV gegevens waar je mee inlogt, maar verder niets. Een nieuwe tv-ontvanger maakt ook geen verschil.

Hi @Alivez, welkom hier. Excuses voor de late reactie vanuit ons. Het andere topic heb ik verwijderd, anders gaan we dubbele dingen doen. Het is al druk genoeg.:wink:

Een paar vragen om de boel te verduidelijken:

  • Je gebruikt dus Safari. Welke versie?
  • Je hebt ook Chrome getest, toch? Welke versie van Chrome?
  • Je geeft specifiek aan problemen te hebben met opnames. Kun je wel live tv kijken?
  • Kun je wel een programma Terugkijken?

> specifiek probleem ? ik kan niets doen !, geen tv kijken laatstaan opname of terugkijken. dus ik krijg gelijk deze melding

Nee, ik begrijp het probleem bij de opnames hoor. Ik bedoel of je wel gewoon live tv kunt kijken. Werkt dat wel normaal? 

op een normale TV kan ik gewoon alles doen, op mijn iphone ook, enkel op mijn macbook kan ik niets zien, noch opnemen noch terugkijken, ik krijg gelijk een fout melding.

Reputatie 1

Heyyyyyyyyyyyy

ik heb zojuist geprobeerd .. hij doet het gewoon…. ik kan tv kijken met mijn mac.

ik heb niets en helemaal niets gedaan.

 

vreemd.

dus van mijn kant… opgelost dank iedereen

 

case close

 

Reputatie 1

Heyyyyyyyyyyyy

ik heb zojuist geprobeerd .. hij doet het gewoon…. ik kan tv kijken met mijn mac.

ik heb niets en helemaal niets gedaan.

 

vreemd.

dus van mijn kant… opgelost dank iedereen

 

case close

 

 

Reputatie 1

Helder. Bedankt @jinyoki. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Hallo Paul, de van belang zijnde gegevens heb ik inmiddels ingevuld. Als je nog iets moet weten dan hoor ik het uiteraard graag.

Ik heb de technische dienst aangestuurd. Wellicht dat ze binnenkort even contact met je opnemen hierover, dat je het weet. :)

 

Beste Paul,

Ik ben gisteren inderdaad gebeld door KPN, in 10 minuten zijn een aantal zaken nagegaan (versies etc.) en toen is het doorgezet naar de app makers. Ik zou hierover verder geïnformeerd worden als het zou zijn opgelost of als er meer bekend was. Dit laatste is niet gebeurd (of nog niet gebeurd), maar ik lees hier van mensen dat het bij hen weer werkt. Nu blijkt dit bij mij inderdaad ook het geval.

Goed om te zien dat een en ander wordt opgelost.

Bedankt nog voor je actie.

Reputatie 7
Badge +25

Wat fijn om te lezen allemaal. Hoewel ik ook niet precies wat de oplossing uiteindelijk is geweest, zijn dit dingen die ik graag lees op maandagochtend. :)