Beantwoord

Kan FoxSports niet activeren

  • 23 June 2020
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Ook bij mij werkt het niet binnen 24 uur. Ik ben al 3 dagen bezig om Fox aan te zetten. De chat hulp en via de telefoon nog steeds niet gelukt. Ik krijg wel een mail dat ik een switch ga ontvangen, waar dat door komt, geen idee. 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door M123 26 June 2020, 08:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @M123 

Heb je de TV ontvanger eens achterop uitgezet en daarna weer gezet? En zit Fox Sports niet verborgen bij de favorieten zenders? (Zelf gemaakte zenderlijst)

@Dennis Schreve helaas, was het maar zo simpel. In mijn kpn staat dat er een bestelling actief  is. Gelukkig is het vandaag ineens aangezet. Wat normaal een uur duurt, kan dus ook een week duren. Kwestie van geduld dus. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @M123 Een week is wel heel erg lang voor iets dat binnen een paar tellen geregeld hoort te zijn. Ik durf je niet te zeggen wat er is gebeurd, maar vervelend is het natuurlijk wel. Excuus voor de vertraging.

Fox doet het, de zender is aangezet. 
ik ben gebeld door een aardige mevrouw van de support om dit op te lossen. De zender zit helaas niet in compleet, dat kreeg zij ook niet voor elkaar. Ze vertelde dat er vorige week een storing is geweest bij het aanzetten van zenderpakketten. 

Reageer