Vraag

Kan ik de nieuwe afstandsbediening ergens bestellen?

  • 27 April 2024
  • 8 reacties
  • 76 keer bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

Ik zag ergens een ‘nieuwe’ afstandsbediening voorbij komen (zie foto). Maar op de site kan ik er niets over vinden. Kun je deze, via een ander kanaal of zo, wel bestellen?

 

Lijkt mij zeer handig… 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit is de afstandsbediening van de TV+ ontvanger. Die werkt niet op andere tv-ontvangers. Denk ik.

Als u een TV+ ontvanger wilt, dan moet u uw hele thuis abonnement vernieuwen.

Reputatie 2

Bedankt voor je snelle reactie….

 

Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Ik heb een LG tv van 3 jaar oud en de TV-ontvanger ARRIS VIP5202. Dus vrij recent spul...
Ik gebruik nu ook al een tijd de afstandsbediening met de zwarte achterkant.

Reputatie 7
Badge +24

En even terugkomen op uw topic van een jaar geleden:

https://forum.kpn.com/streaming-122/hoe-krijg-ik-de-disney-app-op-mijn-tv-566034?postid=1533608

Op die TV+ ontvanger kan ook de Disney app geïnstalleerd worden.

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt voor je snelle reactie….

 

Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Ik heb een LG tv van 3 jaar oud en de TV-ontvanger ARRIS VIP5202. Dus vrij recent spul...
Ik gebruik nu ook al een tijd de afstansbediening met de zwarte achterkant.

Weet ik. De 5202 is al een jaar of 5 oud. Als het niet ouder is. De TV+ ontvanger is veel jonger.

De afstandsbediening die u op het plaatje laat zien bovenaan dit topic heeft ook een zwarte achterkant. Maar het is geen vervanger of "update" van uw afstandsbediening. Het is gewoon een afstandsbediening voor een andere tv ontvanger. 

Reputatie 2

Ja klopt, de Disney-app heb ik geinstalleerd. 

Maar op de ‘nieuwe’ afstandsbediening zit er een speciale knop voor Disney+ en ook nog nog de digitale assistent. 

Maar mijn vraag was eigenlijk of deze ‘uberhaupt’ te koop is. En zo ja, waar kan ik dat vinden... 

 

Reputatie 2

Sorry, ik had je voorgaand antwoord niet gelezen. Ok, dus voor een andere TV-ontvanger. Oftwel, het kan niet. Weet ik dat.

Nogmaals dank voor je info...

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/

En dan nu het echte antwoord.

Via deze link zijn de diverse modellen te koop, dus ja gewoon te koop via KPN bruikbaar voor de Arris nee.

Reputatie 2

👍

Reageer