Beantwoord

Kan ik Interactieve-tv ontvangen?

  • 31 January 2019
  • 15 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik wil ook graag interactieve tv ma krijg steeds te horen dat t bij mij onmogelijk is....maar de buren hebbe het wel hoe kan ik ervoor zorgen dat ik t ook kan krijgen
icon

Beste antwoord door Nadia 8 February 2019, 10:39

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Wat zegt https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl over de snelheid die op jouw adres mogelijk is?
Reputatie 2
Badge
Ik wil ook graag interactieve tv ma krijg steeds te horen dat t bij mij onmogelijk is....maar de buren hebbe het wel hoe kan ik ervoor zorgen dat ik t ook kan krijgen

Even doen wat WJB zegt. pb check via Netco fpi

Om een beetje normaal HD tv te kijken heb je minimaal 8mbit nodig maar meer is beter 😁
idd ma 5mbit, hoe kan ik dit verandere dan?
en hoe kan t dat mijn buren die 5meter naast me wonen dat wel kunnen hebbe?
Reputatie 7
Wat zegt https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl over de snelheid die mogelijk is op het adres van jouw buren?
Ook 5 mbit.....das wel heel gek....
Reputatie 2
Badge
Ook 5 mbit.....das wel heel gek....

Netco klopt niet altijd Probeer nog even de KPN Speedtest


Ik weet het niet heel zeker of dit mogelijk is maar misschien kan je via een chromecast met de ITV app ook televisie kijken maar dan heb je wel een hogere snelheid nodig. Doe even de Buitengebied check Misschien heb je recht op een hogere snelheid.

Anders even morgen kpn bellen op: 0800-0402
De speedcheck herkent mn adres niet en kpn heb k al paar keer gebeld ma krijg alleen te horen onmogelijk en kom niet verder. Ik kijk nu tv via digitenne maar het gaat mij juist om interactieve tv
Reputatie 2
Badge
De speedcheck herkent mn adres niet en kpn heb k al paar keer gebeld ma krijg alleen te horen onmogelijk en kom niet verder. Ik kijk nu tv via digitenne maar het gaat mij juist om interactieve tv

Probeer deze eens: speedtest
Probeer ze anders nog maal op te bellen en leg de situatie nogmaals uit.
En de chromecast is een goed alternatief het is vrijwel hetzelfde als interactieve tv alleen via een ander kastje en werkt via de wifi. maar hiervoor heeft uw wel een buitengebied modem nodig aangezien de snelheid erg laag is.

Dit is het resultaat, kzal morgen nogmaals bellen voor de optie voor in buitengebied
Reputatie 7
Ey Kiki, leuk dat je het KPN forum hebt gevonden. Internet Buitengebied is voor jou momenteel de beste oplossing. Fijn dat je ervoor in aanmerking komt! Goed advies @Maikel233 🙂
Heb t meest mogelijke geprobeerd maar bij mij dus onmogelijk om interactieve tv te krijge helaas
Reputatie 7
Dat is erg jammer Daphne 😞 Je hebt op Sneller Internet met 4G ook je postcode + huisnummer gecontroleerd of je in aanmerking komt? Als dat mogelijk is, kun je er specifiek om vragen bij de klantenservice. Meld dan voor de zekerheid dat je in aanmerking komt voor Sneller Internet Buitengebied, je krijgt dan een extra (4G) modem die je op de Experiabox V10 kunt aansluiten. Het hybride modem (4G) versterkt en stabiliseert het vaste internet door het mobiel internet te combineren :)
Ik heb alles geprobeerd tis vooral een probleem omdat ik op een camping buitenaf woon
Reputatie 7
Balen, Sneller Internet Buitengebied is dus niet mogelijk 😞 De snelheid die je nu binnenkrijgt is niet voldoende voor Interactieve TV. Dan is het afwachten of we in de toekomst aan het netwerk een upgrade gaan uitvoeren, waardoor je snelheid verhoogt. Dit kan je zien in Fourstack onder 'Geplande upgrades'. Wanneer er binnen 2 maanden een upgrade gaat plaatsvinden aan het netwerk publiceren we het daar.

Reageer