Beantwoord

Kan ik KPN tv kijken via een Odido verbinding?

  • 19 March 2024
  • 15 reacties
  • 173 keer bekeken

Ik was dom genoeg om Odido glasvezel te nemen denkend dat ik toekomstbestendig ben. Dit is een grote ellende. Ik zit vast met de Odido glasvezel contract voor internet maar kan wel TV opzeggen. Vraag is kan KPN TV besteld worden, dan verplicht met KPN internet, dat ik minstens betrouwbaar kwalitatief TV kan kijken?

icon

Beste antwoord door PeterG 19 March 2024, 15:19

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. U kunt geen tv van KPN via een Odido verbinding bestellen/kijken.

Is tv van Odido echt zo slecht dan? Is het niet gewoon een beetje wennen?

Misschien is NLZIET iets voor u?

Als je kabelaar Ziggo kunt bestellen, kun je daar wel tv kijken naast Odido @friesche 

Kijk bij Ziggo voor de mogelijkheden.

 

Reputatie 7
Badge +7

Misschien een digitenne abonnement van 23 euro bij kpn?

Reputatie 7
Badge +24

Misschien een digitenne abonnement van 23 euro bij kpn?

23 euro? Kost dat zoveel?

Reputatie 7
Badge +7

Ja als je verder geen tv abonnement hebt bij kpn, anders kost het 5 euro. Misschien dat je iemand kent die een abonnement heeft bij kpn, dan kan dat via dat abonnement. 

Reputatie 7
Badge +20

Ja als je verder geen tv abonnement hebt bij kpn, anders kost het 5 euro. Misschien dat je iemand kent die een abonnement heeft bij kpn, dan kan dat via dat abonnement. 

 

Hij heeft geen internet van KPN, dus kan hij zo wie zo geen KPN tv afnemen. 

En wat jij aanbied is alles behalve legaal en werkt alleen via casten met de mobiel of tablet. 

Reputatie 7
Badge +8

Ja als je verder geen tv abonnement hebt bij kpn, anders kost het 5 euro. Misschien dat je iemand kent die een abonnement heeft bij kpn, dan kan dat via dat abonnement. 

 

Hij heeft geen internet van KPN, dus kan hij zo wie zo geen KPN tv afnemen. 

En wat jij aanbied is alles behalve legaal en werkt alleen via casten met de mobiel of tablet. 

Digitenne casten met de mobiel of tablet? 😂😂

Reputatie 7
Badge +20

Ja als je verder geen tv abonnement hebt bij kpn, anders kost het 5 euro. Misschien dat je iemand kent die een abonnement heeft bij kpn, dan kan dat via dat abonnement. 

 

Hij heeft geen internet van KPN, dus kan hij zo wie zo geen KPN tv afnemen. 

En wat jij aanbied is alles behalve legaal en werkt alleen via casten met de mobiel of tablet. 

Digitenne casten met de mobiel of tablet? 😂😂

 

Wat ik begrijp is dat hij dan KPN tv gaat casten (dus met de KPN app met de gegevens van iemand anders).

Als het Digitenne is, dan is het natuurlijk heel wat anders.

KPN TV gaat niet lukken zolang je vast zit aan Odido via dezelfde (?) verbinding. Als je Odido hebt via ODF dan kan je via koper (DSL) wel gewoon kpn nemen. Maar duur grapje want dat is dan internet + tv € 60,--. KPN kan geen tv leveren zonder internet. Om bovendien van de optimale kwaliteit te genieten moet je de kpn ontvanger gebruiken en dat kan alleen via kpn internet. Dan HD 7,2 Mb/s; Hoogste kwalteit HD eerste 10 + espn pakket en ziggo sport pakket: 14,2 Mb/s.

Via Odido kun je alleen casten met de app in bijvoorbeeld je telefoon. Dat is dan 6 Mb/s.

Ik ben met je eens; de beeldkwaliteit bij Odido is matig. Bij één kennis met 4k 50” is het zeker niet aan te gluren als je kpn gewend bent. Andere kennis met HDready 26” is het te doen.

At @Nick83 en @kevster 

Digitenne met 1 ontvanger kost € 18,-- per maand. Extra ontvanger + € 5,--; maximaal 3 in totaal.

Een Digitenne ontvanger/insteekkaart icm met KPN TV is direct een EXTRA ontvanger en dus € 5,-- per maand.

Reputatie 7
Badge +20

Een Digitenne ontvanger/insteekkaart icm met KPN TV is direct een EXTRA ontvanger en dus € 5,-- per maand.

@PeterG 

Vraagje (puur ter informatie)

Als het internet snel genoeg is en dus geen problemen voor tv geeft ook met meerdere ontvangers.

Kan je ook dan Digitenne erbij bestellen voor € 5,-- per maand?

Alvast mijn hartelijke dank,

Joop

Als het internet snel genoeg is en dus geen problemen voor tv geeft ook met meerdere ontvangers.

Kan je ook dan Digitenne erbij bestellen voor € 5,-- per maand?

Ja @joop2011 , ook dan kan je er digitenne ontvangers en/of insteekkaarten bij nemen. Ik heb glasvezel en 2 iTV ontvangers en 2 insteekkaarten. Vh. waren dat 1 insteekkaart en 1 zxv7200.

En… die extra ontvangers zijn na een maand ook weer stop te zetten. Ideaal dus om effies een paar maandjes erbij te nemen in het zomerseizoen. Camping bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij was digitenne een paar jaar geleden nog 18 euro. Dat is dan wel hard omhoog gegaan. 

Misschien hebben ze het wel expres zo duur gemaakt om te voorkomen dat klanten met internet overstappen en dan digitenne erbij nemen voor TV. 

Is bij Ziggo ook. Daar kost tv alleen ook flink veel. Dat je denkt: waar is dat nou goed voor. TV word gewoon gebruikt om internetklanten binnen te houden.

Volgens mij was digitenne een paar geleden nog 18 euro.

Dat is nog steeds zo, @Nick83 

http://digitenne.kpn.com 

 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij was digitenne een paar geleden nog 18 euro.

Dat is nog steeds zo, @Nick83 

http://digitenne.kpn.com 

Waarom heeft @kevster het dan over 23 euro? 

Hopelijk kan @kevster dat beantwoorden @Nick83 . Maar ik denk dat ie uitgaat van digitenne abonnement 18 euro en een ontvanger voor 5. 

En dat zal komen omdat bij de combi met iTV staat: digitenne ontvanger 5 euro, u betaalt geen abonnement voor digitenne. Maar bij iTV zijn het altijd EXTRA ontvangers à € 5 . Dus.

Digitenne only abo is echter € 18 inclusief de eerste ontvanger/insteekkaart. Anders heb je er niks aan, hè.

Reageer