Beantwoord

Kan niet casten vanuit Youtube naar een recent gewisselde settopbox

  • 10 February 2021
  • 26 reacties
  • 246 keer bekeken

Recent heb ik een andere settopbox ontvangen voor mijn tv beneden, aangezien op de oude apps als Youtube en Netflix er continu midden in een streaming sessie uit knalden, Netflix soms gewoon begon te spelen met een zwart beeld, maar wel geluid enz. So far so good. 

Op de nieuwe stb (Arcadyan HMB2260) werkt alles naar behoren, behálve casten vanaf de Youtube Android app. Met zowel mijn telefoon (Motorola G 5G) als die van mijn vrouw (Samsung Galaxy S10+) wordt de stb niet gevonden. Linken via een TV Code, waarbij de Youtube app op de stb een code geeft die we op onze telefoon in moeten voeren in de app, doet ook niets. Na het drukken op “Link” gebeurt er niets.

Ik heb nog twee stbs in huis, daarnaar kan ik zonder problemen casten, dus ik vermoed dat er iets is in de stb bij onze tv beneden waardoor het daar niet lukt. Op Tweakers werd me aangeraden te laten kijken naar de registratie van de stb, wellicht zit daar het probleem?

Ik heb hier al contact over gehad met de klantenservice, maar na de mededeling dat de medewerker het op had gezocht op onder andere de website van Samsung en het dus aan mijn telefoon (de Motorola G 5G) lag, “want Android is van Samsung”, heb ik de hoorn er maar opgelegd met de mededeling dat die bewering enigszins onbetrouwbaar is als hij afkomstig is van iemand die niet weet dat er heel wat meer merken telefoons met een Android besturingssysteem zijn. 

Iemand hier die me verder kan helpen?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 17 March 2021, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Crayne Dat is inderdaad wel gek, maar het zat 'm dus toch in de naam die de tv-ontvangers hadden. Wat fijn dat 't nu weer goed werkt :) Daar ben ik ook blij mee! Je weet ons hier op het forum te vinden als we iets voor je kunnen betekenen.