Beantwoord

Klacht: Champions League wordt afgebroken

  • 20 April 2024
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

Beste,

Afgelopen woensdag was er een voetbalwedstrijd (CL: Man City vs Real Madrid) op tv wat uitliep op verlenging en vervolgens werden strafschoppen genomen.
Echter werden de strafschoppen niet meer getoond op de KPN TV app (mobiel) vanwege (volgens mij) een reden die te maken had met ‘programmeringstijden’ als gevolg van de uitgelopen wedstrijd.

Zodoende was het niet meer mogelijk om de strafschoppenserie te zien via mobiel.

Hoe kan dit gebeuren, en belangrijker: hoe kan KPN dit in de toekomst voorkomen?

icon

Beste antwoord door PeterG 20 April 2024, 14:02

Bekijk origineel

9 reacties

Afgelopen woensdag? (het is nu al zaterdag...)

En je vermeldt ook niet via welke zender. Een zender als rtl7, veronica, of espn 2 danwel ziggo sport voetbal lopen gewoon door en worden niet afgebroken. 

Als je even opgeeft welke zender en wedstrijd je keek is het misschien met terugkijken nog terug te halen. Heb je dat zelf ook geprobeerd?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de penalty's gewoon gezien woensdagavond.

Op RTL7

Hoi PeterG,

Dank je voor je (snelle) reactie.

Wat maakt het uit dat het nu zaterdag is, en de wedstrijd afgelopen woensdag was?
Het gaat erom dat de zender (in dit geval was het RTL7; wedstrijd heb ik reeds vermeld) afgelopen woensdag stopte met het uitzenden van de wedstrijd op de app van KPN TV, terwijl de wedstrijd nog niet was afgelopen.

Mijn vraag is waarom dit het geval is. Ik wilde namelijk de gehele wedstrijd zien. Waarom stopte de app met het uitzenden van de wedstrijd?

Daarnaast: ik wil de wedstrijd niet terugkijken. Zodoende niet geprobeerd, evenals niet relevant.

Ik heb de penalty's gewoon gezien woensdagavond.

Op RTL7

Hoi joop2011,

Dank voor je reactie.

Wellicht was dit op TV, of via de app KPN TV op je mobiel?

Indien je dit via mobiel hebt gezien, dan ben ik benieuwd waarom ík deze niet heb kunnen zien.

Als je het snel meldt is het beter terug te halen.

Als je via de app kijkt loopt het programma niet door na de eindtijd in de gids. Het is dan een kwestie van gewoon het volgende programma selecteren om door te kijken.

Zie reactie van Joop2011.

Ik kijk 'm even terug via tv.kpn.com nu. Het “programma” na de wedstrijd. Via de nabeschouwing is het vanaf minuut 92 gewoon te zien volgens mij.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de penalty's gewoon gezien woensdagavond.

Op RTL7

Hoi joop2011,

Dank voor je reactie.

Wellicht was dit op TV, of via de app KPN TV op je mobiel?

Indien je dit via mobiel hebt gezien, dan ben ik benieuwd waarom ík deze niet heb kunnen zien.

 

Ik kijk bij voorkeur altijd via de KPN tv ontvanger.

In dit geval dus ook via de KPN tv ontvanger.

 

Waarom hij op de mobiel stopte is mij een raadsel.

Want je hebt hem dan toch op RTL 7 gekeken via de KPN itV app?

Of keek je via een andere zender op de mobiel?

 

Als je het snel meldt is het beter terug te halen.

Als je via de app kijkt loopt het programma niet door na de eindtijd in de gids. Het is dan een kwestie van gewoon het volgende programma selecteren om door te kijken.

Zie reactie van Joop2011.

Ik kijk 'm even terug via tv.kpn.com nu. Het “programma” na de wedstrijd. Via de nabeschouwing is het vanaf minuut 92 gewoon te zien volgens mij.

 

Ik begrijp je, evenals ik zie dat de programmering wordt aangepast in de app, ná de reguliere speeltijd.

Echter was er toen (voor zover ik mij kan heugen tenminste) geen mogelijkheid om de strafschoppenserie te bekijken. De namen van de programmeringen in de app op de mobiel ná de reguliere speeltijd zijn ook anders aangegeven (merkte ik toen ook al).
De ‘Nabeschouwing’ = verlenging, die ik heb gekeken en die stopte er uiteindelijk mee.
En als ik nu kijk in de app zie ik dat ‘Samenvatting’ = strafschoppenserie.
Alleen was afgelopen woensdag dus de programmering ‘Samenvatting’ niet actief (om het zo maar te zeggen). Enkel de melding bleef komen dat de ‘Nabeschouwing’ is afgelopen.

Laat ik het anders stellen: ik zal er eens op letten als dit weer gebeurt (wedstrijd + verlenging + strafschoppen), en dan in de app op de mobiel kijken wat er wordt weergegeven en wat de mogelijkheden zijn om iets te kijken.

Dank je voor je reacties in ieder geval!

Ik heb de penalty's gewoon gezien woensdagavond.

Op RTL7

Hoi joop2011,

Dank voor je reactie.

Wellicht was dit op TV, of via de app KPN TV op je mobiel?

Indien je dit via mobiel hebt gezien, dan ben ik benieuwd waarom ík deze niet heb kunnen zien.

 

Ik kijk bij voorkeur altijd via de KPN tv ontvanger.

In dit geval dus ook via de KPN tv ontvanger.

 

Waarom hij op de mobiel stopte is mij een raadsel.

Want je hebt hem dan toch op RTL 7 gekeken via de KPN itV app?

Of keek je via een andere zender op de mobiel?

 

Ik heb inderdaad gekeken via de app KPN TV (‘interactieve TV’) op de mobiel op RTL7.

Ik ga kijken wat het de volgende keer doet (met (benaming van de) programmering in de gids na reguliere speeltijd, en mogelijkheid tot kijken), zoals ik ook aangaf aan PeterG.

Ook jij bedankt voor het meedenken.

Goed weekend nog.

Wat er gebeurde valt niet meer terug te halen of te reconstrueren.

Ook bij terug kijken van rtl 7, middels het blok CL samenvattingen, via de app loopt het gewoon door tot en met de allerlaatste penalty.

Als het nogmaals gebeurt maak er dan even een screenshot van.

Reageer