Vraag

Klacht over ontvanger die omgeruild is voor een ouder model

  • 21 April 2024
  • 7 reacties
  • 122 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf u om mijn teleurstelling en ontevredenheid te uiten over de recente ervaring die ik heb gehad met de vervanging van mijn setup box. Afgelopen vrijdag ondervond ik problemen met setup box , wat leidde tot een opeenvolging van frustrerende gebeurtenissen.

Na contact te hebben opgenomen met uw klantenservice, waarbij ik te maken kreeg met lange wachttijden en een omslachtig proces, ontving ik uiteindelijk een “nieuwe” setup box als vervanging.

Echter, tot mijn grote teleurstelling is dit model aanzienlijk verouderd ten opzichte van wat ik eerder had. Ik kan geen UHD meer instellen en om de box te bedienen moet het kastdeurtje nu open blijven staan. Dit is niet alleen een stap achteruit in functionaliteit, maar ook een ongemakkelijke oplossing die niet acceptabel is. Daarnaast functioneren de bestaande afstandsbiedingen die ik heb niet met het apparaat. Welke stap ik ook volg, knoppen die je in moet drukken, codes die je in moeten voeren, batterij die ik vervang etc.

Als langdurige klant voel ik me niet gehoord of gewaardeerd in deze situatie. Het feit dat ik meerdere keren contact heb moeten opnemen en nog steeds met een onbevredigend resultaat zit, heeft mijn frustratie alleen maar vergroot. Het is teleurstellend dat zulke eenvoudige zaken niet telefonisch kunnen worden opgelost en dat ik nu genoodzaakt ben om een klacht per e-mail in te dienen.

Ik verzoek u vriendelijk om setup box te vervangen door een model dat overeenkomt met hetgeen ik eerder had. Ik hoop op een snelle en bevredigende oplossing, zonder het gebruikelijke "aan het lijntje houden".

Ik vertrouw erop dat u deze kwestie serieus zult nemen en snel zult handelen om mijn probleem op te lossen.      


7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk model had u eerder en welk model heeft u nu?

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @ds1975 welkom bij de KPN Community. Ik snap dat dit frustrerend is en jammer dat het dan zo stroef verloopt. De vraag van Nick is dan zeker relevant. Welke ontvanger had je en welke ontvanger heb je gekregen? Bij bepaalde abonnementsvormen, zit dan een ontvanger die uit het zicht te plaatsen is. Bijvoorbeeld een ouder abonnement met een 4K-upgrade of een KPN TV+ Box. 

Kun je toelichten welke diensten je van KPN afneemt?

Beste Remco,

Bedankt voor je bericht.

 

Hier hadden wij er 2 van ontvangen bij ons abonnement. 

En nu hebben wij deze. 

 

Gr. Dennis 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

U had dus eerste de 5202. Die ondersteund Bluetooth. Er was een poosje dat nieuwe klanten die standaard kregen. Terwijl bestaande klanten met precies hetzelfde abonnement het nog gewoon met een ontvanger zonder Bluetooth moesten dien.

U heeft nu dus ook weer een ontvanger zonder Bluetooth gekregen. Net als de meeste andere klanten met hetzelfde abonnement. 

Ik ben benieuwd of een KPN medewerker hier iets aan gaat doen...

Het is al opgelost.

Reputatie 7
Badge +24

Het is al opgelost.

Hoe is het opgelost? 

Reputatie 7
Badge +6

Het is al opgelost.

Mooi zo. Kun je dan ook vertellen hoe het is opgelost?

Reageer