Vraag

Klantenservice KPN en klacht over TV+

  • 21 April 2023
  • 19 reacties
  • 290 keer bekeken

Ik ben onlangs klant geworden van KPN. Daarbij heb ik vorige week zaterdag een klacht ingediend omtrent het spontaan opstarten van de TV ontvangers. KPN zou binnen 5 werkdagen telefonisch contact opnemen. Dat is niet gebeurt.

Reageren op de mail van KPN is ook niet mogelijk dus kan ik alleen reageren via de klachtenformulier van KPN met weer 5 werkdagen wachttijd. Telefonisch kunnen ze mijn vraag momenteel niet beantwoorden. daarvoor moet ik weer wachten tot kantoortijd, hoezo bellen gaat sneller.

Ik dacht dat de klantenservice van Ziggo al erg was maar KPN maakt er ook een zootje van. Ik ben sterk aan het denken om weer terug te gaan naar Ziggo aangezien ik nog in mijn herroepingstermijn zit.

Ook de beloofde internetsnelheid van 1 GB heb ik na diverse tests nog niet kunnen halen.

Als KPN zo met nieuwe klanten omgaat dan snap ik dat velen terug komen op hun besluit om klant te worden van KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Johnboy63 ,

Je was het inderdaad net te laat met je telefoontje naar 0800-0402.

Maar niet getreurd: Op zaterdag (morgen dus) zijn ze ook hiervoor open tussen 8.00 en 17.00.

Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zondagen en feestdagen gesloten voor dit soort vragen. Voor storingen 24/7 bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +7

Tot ziens het gras is zeker groener bij Ziggo.

Tot ziens het gras is zeker groener bij Ziggo.

Mits je de juiste kabels in je huis hebt, geen 5g mast in de buurt en moderne kabels in jouw wijk hebt liggen :-)

Reputatie 7
Badge +20

@Johnboy63 

Ik begrijp dat je de DIW7022 hebt.

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12?

Reputatie 7

Je was het inderdaad net te laat met je telefoontje naar 0800-0402.

Hoezo was @Johnboy63 net te laat met dat telefoontje?

Reputatie 7
Badge +28

Je was het inderdaad net te laat met je telefoontje naar 0800-0402.

Hoezo was @Johnboy63 net te laat met dat telefoontje?

Telefonisch kunnen ze mijn vraag momenteel niet beantwoorden. daarvoor moet ik weer wachten tot kantoortijd, hoezo bellen gaat sneller.

Was na 18.00. Dus vandaag vanaf 8.00 weer wel…..

Tot ziens het gras is zeker groener bij Ziggo.

Ik denk ik dit geval wel. Met Ziggo weinig problemen gehad en het prijsverschil tussen Ziggo en KPN moet ergens vandaan komen. Nu weet ik waarvan..

Hallo @Johnboy63 ,

Je was het inderdaad net te laat met je telefoontje naar 0800-0402.

Maar niet getreurd: Op zaterdag (morgen dus) zijn ze ook hiervoor open tussen 8.00 en 17.00.

Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zondagen en feestdagen gesloten voor dit soort vragen. Voor storingen 24/7 bereikbaar.

En wat mankeert er aan de klantenservice om zoals zij zelf hebben afgesproken mij terug te bellen? Ik heb KPN de mogelijkheid gegeven om te reageren. Als KPN daar te arrogant voor is, dan houdt het op.

Ik heb overleg gehad met Ziggo en kan daar in ieder geval zo terug. Ik heb de spullen gelukkig nog niet retour gestuurd naar Ziggo.

Reputatie 7
Badge +20

@Johnboy63 

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terug komen.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 

@Johnboy63

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terug komen.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 

Die tijd hebben KPN en ik niet aangezien ik gebonden ben aan de herroepingstermijn en dat is uiterlijk woensdag.  Het is voor die tijd een gesprek met KPN of terug naar Ziggo. Dat zijn de twee mogelijkheden.

Reputatie 7
Badge +8

Dan is je enige optie maandag zelf bellen.

Want topics worden volgorde binnen komst opgepakt.

En of dat voor maandag is is nu maar de vraag.

Tevens kan men in het weekend ook niet alle afdelingen bereiken.

Reputatie 7
Badge +20

@Johnboy63 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Zoals @Roos79 aangeeft kan je dan het beste morgen vanaf 8 uur bellen 0800-0402 (gratis).

Als KPN morgen niet zelf reageert pleeg ik 2 telefoontjes. De eerste naar Ziggo om de opzegging te annuleren en de tweede naar KPN om mijn herroepingsrecht uit te oefenen.

Ik ga KPN niet smeken om een oplossing, dan maar geen KPN.

Reputatie 7
Badge +8

@Johnboy63 KPN gaat jouw ook niet smeken te blijven.

En dit soort berichten plaatsen maakt niet dat je sneller reactie krijgt.

Het is druk op het forum en reactie duurt gewoon enkele dagen.

En nogmaals in het weekend zijn niet alle afdelingen open dus ook niet alle vragen zijn gelijk op te lossen.

Reputatie 7
Badge +20

@Roos79

Helemaal met je eens.

 

@Johnboy63

Zoals ik al schreef, op een forum helpen vooral klanten elkaar.

 

Inmiddels is er weer een nieuw probleem opgedoken. Op mijn tablet en smartphone komt het sinds gisteren voor dat webpagina's even (een paar seconden) niet te openen zijn terwijl er wel verbindIng is met de router.

Reputatie 7
Badge +8

Waarom bel je niet gewoon met het nummer wat al meermaals benoemd is?

Kunnen ze je prima helpen.

Reputatie 7
Badge +7

Alle kpn apparatuur moet juist zijn geïnstalleerd,  als wifi versterkers niet goed zijn aangesloten dan kan het zijn dat deze er voor spek en bonen bij staan. Dan gaat alle verbinding via het modem.  Een modem alleen kan voldoende zijn mits de oppervlakte niet te groot is. Een laatste wijsheid: als ik ergens geen goed gevoel bij heb, me erger of onvoldoende ondersteuning krijg, dan ga ik daar niet mee verder.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Johnboy63 en welkom hier op ons forum!

Dat is natuurlijk niet een al te beste start :( 

Wat is op dit moment de stand van zaken? Is er nog contact met je opgenomen of heb je zelf nog contact kunnen krijgen?Â