Ik ben onlangs klant geworden van KPN. Daarbij heb ik vorige week zaterdag een klacht ingediend omtrent het spontaan opstarten van de TV ontvangers. KPN zou binnen 5 werkdagen telefonisch contact opnemen. Dat is niet gebeurt.
Reageren op de mail van KPN is ook niet mogelijk dus kan ik alleen reageren via de klachtenformulier van KPN met weer 5 werkdagen wachttijd. Telefonisch kunnen ze mijn vraag momenteel niet beantwoorden. daarvoor moet ik weer wachten tot kantoortijd, hoezo bellen gaat sneller.
Ik dacht dat de klantenservice van Ziggo al erg was maar KPN maakt er ook een zootje van. Ik ben sterk aan het denken om weer terug te gaan naar Ziggo aangezien ik nog in mijn herroepingstermijn zit.
Ook de beloofde internetsnelheid van 1 GB heb ik na diverse tests nog niet kunnen halen.
Als KPN zo met nieuwe klanten omgaat dan snap ik dat velen terug komen op hun besluit om klant te worden van KPN.