Beantwoord

Klok en zendernaam steeds in beeld.

  • 3 July 2020
  • 6 reacties
  • 823 keer bekeken

Reputatie 1

We hebben sinds deze week het nieuwe KPN menu. Als we naar een radiokanaal gaan, komt er steeds de tijd en de zender naam in beeld. Is dat uit te zetten?

 

Mvg Jook

icon

Beste antwoord door wjb 3 July 2020, 23:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Nee, helaas niet.

Waarom "kijk" jij radio?

Heb je een soundbar of home cinema set?

Reputatie 1

Beste wjb, 

dank voor je antwoord. Als er niets op de buis is, zetten we hem op radio. En dat gebeurt regelmatig 

 

Reputatie 7

Zelf heb ik mijn TV ontvanger ook met een TosLink kabel rechtstreeks op mijn Home Cinema Set aangesloten zodat ik mijn televisie gewoon uit kan zetten tijdens het luisteren naar een radiozender.

Als je geen beeld op je tv wilt en je hebt geen Samsung dan kun je het beeldscherm uitzetten, zonder het geluid uit te zetten. Gebruik hiervoor de afst.bed. die bij de TV geleverd is.

Bij Sony: energie-instellingen
Bij Philips: groene knop: beeldscherm uitzetten

Maar qua geluidskwaliteit “wil” je toch radio luisteren via een geluidsset of soundbar en niet dat ielige geluid van een flatscreen? Dan kan die hele tv lekker uit.

Reputatie 1

Beste wjb,

Dank voor je tip van kabeltje. 
 

Groet jook

Reputatie 1

Beste Peter g,

klopt helemaal! Echt gericht muziek luisteren doen we ook via de geluidsinstallatie. 
Maar soms zetten we voor half uurtje voor gemak even aan. En met dat nieuwe kpn menu komt dat steeds in beeld. En als dat met jouw tip opgelost wordt, ben ik je heel dankbaar!

 

Groet, jook

Reageer