Vraag

koppelen kpn thuis aan app lukt niet

  • 4 November 2020
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

ik  logde vroeger in op mijn telfort maar wordt nu doorverwezen naar mijn kpn hier log ik in en zie onze 2 mobiele abbonementen wel maar als ik kpn thuis [tv en internet] probeer te koppelen dan zegt hij dat ik geen gebruik maak van kpn ook herkent hij de 3 laatste nummers van mijn bankrekening niet dit is wel raar want het geld afschrijven gaat zonder enige moeite. ben vandaag bij de kpn winkel geweest en kreeg als advies dat ik thuis op de pc moest inloggen inmiddels alles al geprobeerd inclusief met kabel op de modem maar er veranderd maar niks kan nog steeds niet inloggen op kpn thuis. ik ben er nu wel een beetje klaar mee en wil een oplossing 

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Hoi bertje1975, allereerst nog van harte welkom op ons forum. Erg jammer dat het zo moeizaam gaat en je niet in MijnKPN Thuis kunt komen. Als ik je bericht zo lees, dan lijkt het dat je abonnement nog niet is gemigreerd naar onze systemen. Dit kan verklaren waarom het koppelen van je Thuis pakket aan je KPN ID nog niet lukt. Als je je gegevens onder je profiel invult en me dan hier een seintje geeft, dan kijk ik voor je na of mijn aanname klopt.

Reageer