Beantwoord

kpn app zegt dat hij een zender cast, maar krijg een zwart beeld op de chromecast

  • 18 November 2020
  • 38 reacties
  • 805 keer bekeken

kpn app zegt dat hij een zender cast, maar krijg een zwart beeld op de chromecast
 

wie heeft daar meer last van?

ligt dit aan de kpn app of....

icon

Beste antwoord door PeterG 20 November 2020, 23:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

38 reacties

Ik heb ook zwart beeld via de chromekast terwijl die wel laad bij de kpn zeggen ze dat ze me er niet bij kunnen helpen

Zo! Inmiddels doet de tweede chromecast ook niet meer casten. Wat is dat toch?!?

 

Al enig zich wanneer er een oplossing is?

Sinds vandaag heb ik ook last van dat de kpn app zegt dat hij aan het casten is via de Chrome cast maar krijg zwart beeld. Heb verbinding met WiFi zowel op telefoon met kpn app en de Chromecast op hetzelfde netwerk. Heb al geprobeerd te resetten en opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niks. Dit op beide Chromecast apparaten. Ik hoop dat dit opgelost kan worden want dit is de enige manier om op de kamers boven tv te kijken. 

Heeft KPN zich al gemeld aangaande dit probleem, en al aangegeven dat ze er druk mee bezig zijn, of faciliteren ze alleen dit forum?

ik hoor graag..

Toen ik vanmiddag belde zeiden ze tegen mij wij kunnen niks met de itv app dus je moet maar kijken hoe je het oplost goeie service wel #not

Ik heb net een reactie bij de tv app achter gelaten via de app store. Geen idee of ik daar reactie op krijg maar kpn bv is de provider van de app.

Reputatie 7

Sinds vandaag heb ik ook last van dat de kpn app zegt dat hij aan het casten is via de Chrome cast maar krijg zwart beeld.

@Nicole1, Betreft het een Chromecast 3?

 

Wjb ik heb 2 google chromekast ultra

Reputatie 7

Wjb ik heb 2 google chromekast ultra

Dank je voor de terugkoppeling.

Dus de 1 en 2 lijken prima te werken en met de 3 en Ultra wordt deze problematiek ervaren.

Reputatie 1

Heeft KPN zich al gemeld aangaande dit probleem, en al aangegeven dat ze er druk mee bezig zijn, of faciliteren ze alleen dit forum?

ik hoor graag..

Ik heb via fb contact met kpn hierover. Ze zeggen het uit te zetten bij hun specialisten. 

De storing is nu ‘officieel’.

Er is een melding/topic van door een KPN moderator op het forum.

Daar verder dus….

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-chromecast-v3-zwart-beeld-517913

Badge

Sinds afgelopen vrijdag (20 nov) hebben wij dit probleem ook. Zwart beeld met casten via KPN iTV naar chromecast. 

 

Vorige week weekend ging het casten nog goed via KPN iTV.

 

Casten via Netflix en YouTube applicatie gaat wel goed. 

 

KPN al gebeld. Ze zitten er bovenop met een onderzoekteam kreeg ik te horen.