Beantwoord

KPN Box 12 bestellen

  • 15 October 2020
  • 30 reacties
  • 6288 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 2

dankjewel Nick83, wij zijn ook enorm blij dat het is opgelost. 👍

Nou.

 

Ik ga open wezen ik wil graag kpn box 12 wegens dat het stablier zou zijn dan de v10a en ik heb namelijk veel wifi aansluitingen wat veel vraagt.

Tevens als ik ff me playstation 4 spellen ga update dan kan niet eens tv kijken.

Die beide staan gewoon op kabel cat6 van de modem.

 

Ik ben een bestaande klant.

Ik heb nog een experiabox v10 en nu glasvezel. De monteur die mijn aansluiting activeerde vertelde hoe je het nieuwe modem (waarvan ik dacht dat ik die ook zou krijgen) moet aansluiten maar na een gesprek met (…) zei hij dat de v10 het ook wel doet op glasvezel. Ik heb zelf 20 jaar in de ICT gewerkt en weet dat je moet updaten, ook wilde hij mijn vintage tv ontvangers niet vervangen die geen 4k kunnen en waar een steenoude processor inzit die het nieuwe tvmenu nauwlijks aankan. Kpn is voor mij bijna over, ik ga kijken na een beter alternatief met betere service

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. ongepast taalgebruik

Hallo @Mvdijkie De Experia V10-modem is een bijdetijds modem dat uitstekend zijn taken aan kan in combinatie met glasvezel.

De tv-decoders zijn pas te oud als het Motorola's zijn, die ku je dan ook gratis omruilen, als het Arris apparaten zijn zoals de VIP2952 zijn deze ook heel goed toegerust op hun taken.

Er bestaat ook een VIP5202 die officieel 4K aan kan, mits je je abo uitbreidt met een 4K-abo.

Je zou KPN kunnen bellen of je in aanmerking kunt komen voor een 5202 als je er een 4K-abo bij neemt.

Alleen, er zijn nog geen reguliere uitzendingen in 4K, dus mijn inziens schiet je er niet veel mee op.

Nu je glasvezel hebt kun je wel de 10 belangrijkste tv-zenders in betere beeldkwaliteit kijken op de kanalen 661 te.m. 670. Daar al eens aan gedacht?

Heb je in je huidige tv-decoder de beeld instellingen wel op HD en automatisch staan?

Succes.

 

Ik den al klant bij jullie.dan box 12 krijgen 

Die van mij moet soms even uit en aan doen 

Soms heden wij  geen internet