Beantwoord

KPN box DIW 7022 hapert + en geluid valt soms weg

  • 2 April 2024
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Hallo,

Bij gebruik van een app (bijv. bij overgang van Youtube naar de TV Gids maar ook op andere momenten) gaat de app soms herstarten. Dit duurt soms vrij lang (20-30 seconden ongeveer). Het gebeurt ook weleens dat het geluid van de TV het opeens niet doet, dan moet alles herstart worden. Soms hapert het geluid bij apps ook (bijv. SkyShowtime) of moet de TV box opeens herstarten als je in de YouTube app de reclames wilt skippen.

Ik heb de TV terug naar fabrieksinstellingen gezet en het blijft voorkomen.

Ik hoor graag snel wat de oplossing hiervoor is.

Bedankt alvast.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 April 2024, 15:11

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi @A Truijens . Welkom op het forum.

Je noemt een aantal dingen waardoor ik een beetje in verwarring ben.  Wat gebruik je om tv te kijken?  Een smart app die op je tv is geïnstalleerd? Of het je een apart kastje? 

Reageer