KPN Compleet zenderpakket wijzigen lukt niet

  • 29 May 2021
  • 7 reacties
  • 254 keer bekeken

Reputatie 1

Een week geleden heb ik mijn gratis KPN Compleet zenderpakket gewijzigd van ESPN naar het Pluspakket (gezien de zomerstop van de Eredivisie). Helaas is deze wijziging niet verwerkt - op mijn digitale TV ontvanger staat dat de zenderpakket wijziging verwerkt wordt evenals op Mijn KPN (dit duurt al ruim een week).

 

Hopelijk kan een KPN medewerker de wijziging echt laten verwerken - ik wil namelijk graag naar RTL Crime tijdens de Eredivisie zomerstop kijken.

 

Alvast bedankt 🙂.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hallo @marja_b, ik zie op dit moment ook nog het ESPN pakket actief staan inderdaad. Op dit moment is het voor mij ook niet mogelijk om dit verder te bekijken, ik kom er hier bij je op terug zodra ik het kan zien!

Reputatie 1

Hoi Jasper, 

Dank voor je reactie.

Helaas blijft deze status al ruim een week zo staan. Sinds gisteren ontvang ik ook de navolgende foutmelding op de TV ontvanger als ik naar de Zenderpakketten ga: ‘Er is iets fout gegaan - Wij kunnen geen pakketten voor u ophalen’.

Reputatie 7

De melding die je op de tv-ontvanger zag komt vermoedelijk doordat het achterliggende systeem gisteren niet meewerkte, dat was ook de reden dat ik gisteren niet alles kon zien. Het is nu wel weer zichtbaar, dus die melding op de ontvanger is er ook niet meer vermoed ik. 

Ik zie de wijziging van het zenderpakket nu ook staan, die lijkt te blijven hangen. Ik heb een melding aangemaakt voor de afdeling die over KPN Compleet gaat zodat zij dit voor ons kunnen rechtzetten.

Reputatie 1

Helaas is de KPN Compleet zenderwijziging nogsteeds niet verwerkt. Aangezien de Eredivisie - met de Johan Cruijff Schaal wedstrijd - al 7 augustus aanvangt, wil ik graag mijn Pluspakket aanvraag geannuleerd zien. Zodat ik gewoon in augustus de Eredivisie kan (blijven) kijken, met mijn gratis ESPN zenderpakket.

 

Ik vind het bijzonder spijtig dat KPN niet proactiever mijn probleem heeft opgepakt. Waardoor ik in de zomerstop niet van het Pluspakket gebruik heb kunnen maken. Hopelijk kan ik hiervoor nog een gebaar vanuit KPN verwachten, ik ben al jarenlang KPN Compleet klant en er wordt niet geïnvesteerd (noch in mijn ‘trage’ VDSL verbinding noch in adequate klantenservice).

Reputatie 7

Het is inderdaad nog niet opgelost @marja_b, dat klopt. In de notitie van de afdeling die we hebben aangestuurd staat dat het een groter probleem is waardoor dit nog niet gewijzigd kan worden. Zij hebben dat nog in behandeling en zodra het aangepast kan worden zullen ze dat doen. Op dit moment is het dus voor zowel jou als ons nogafwachten tot het mogelijk is.

Reputatie 1

Jasper, dank voor je reactie 

Jammer dat het probleem niet via een work-arround is opgepakt. Nu lijk ik de dupe te worden van falende systemen en processen. Er leken mij in de tussentijd - eventueel met crediteringen - andere oplossingen mogelijk.

Kun jij mijn zenderpakket wijziging wel annuleren? Anders loop ik binnenkort het risico om delen van de Eredivisie te moeten missen.

Reputatie 7

Nee helaas, dat is het hele probleem juist. Het is op dit moment niets mogelijk om iets te wijzigen bij jou abonnement, er is ook geen workaround mogelijk. Het is in behandeling bij de juiste partij, zoals gezegd kunnen dat nu alleen afwachten. Een vergoeding is tussentijds niet mogelijk, maar achteraf is dat iets waar indien nodig naar gekeken kan worden.