Vraag

kpn itv app kinder pagina heeft error (400-10004)

  • 14 March 2020
  • 9 reacties
  • 72 keer bekeken

Fout kinder pagina kpn itv app

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Is dat nog steeds het geval?

 

Bij mij werkt die nog steeds niet😒

Is dat nog steeds het geval?

 

Helaas werkt nog steeds niet.

Reputatie 7

Is dit met de iTV app van KPN op een tablet of telefoon of met de smart-TV app van KPN op een Samsung of LG televisie?

Oeps ... als ik de foto vergroot zie ik dat het een philips televisie betreft.

Heb je dit ook als je niet cast naar de televisie?

Het gaat hier om een media box waar altijd goed heeft gewerkt. Ik snap het niet echt waarom nu opeens niet meer werkt.

Reputatie 7

Het gaat hier om een media box waar altijd goed heeft gewerkt. Ik snap het niet echt waarom nu opeens niet meer werkt.

Helder, dergelijke media boxen zijn nooit ondersteund door de iTV app van KPN en wat dat betreft ben je dus overgeleverd aan de grillen van KPN.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Ganni. Balen dat het niet meer werkt. Helaas worden die media boxen niet ondersteund zoals wjb al aangeeft, dus kan ik hierin weinig betekenen. Ik ga ervan uit dat het opnieuw opstarten en dat soort dingen al zijn geprobeerd..?

Hoi @Ganni. Balen dat het niet meer werkt. Helaas worden die media boxen niet ondersteund zoals wjb al aangeeft, dus kan ik hierin weinig betekenen. Ik ga ervan uit dat het opnieuw opstarten en dat soort dingen al zijn geprobeerd..?

Ja alles al gedaan nu opeens werkt het deels wel weer ik wacht het maar af toch bedankt voor jullie reactie.

Reputatie 7
Badge +25

Oké, ik hoop dat het weer lekker gaat werken in ieder geval. Normaal gesproken vraag ik het bij de developers na, echter er wordt niet getest op media boxen, dus kunnen ze daar niets over zeggen...