Beantwoord

KPN iTV app problemen Chrome

  • 26 April 2019
  • 289 reacties
  • 33437 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

289 reacties

Omdat mijn eigen vraag (met hetzelfde onderwerp) rücksichtslos en zonder kennisgeving is verwijderd, klaag ik maar even in dit onderwerp.
Van het ene moment op het andere kreeg ik in de KPN iTV app dezelfde melding. Opvallend omdat nog drie gebruikers ook reageerden met dezelfde fout.
Ik kan geen enkele opname meer afspelen op mijn Samsung Galaxy S7 Edge (Android 8.0.0). Ook live tv is alleen maar beschikbaar op bepaalde zender (bijv NPO1 wel en TLC niet).
Ik heb de app verwijderd (inclusief cache, gegevens en buffer) en opnieuw geïnstalleerd. Daarbij tweemaal mijn toestel uit en aan gehad.....geen oplossing.
Op de iPad van mijn vrouw werkt het vlekkeloos.


Hier het zelfde probleem, de app werkte prima tot afgelopen vrijdag.
De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, hij start wel op maar kan géén tv kijken krijg foutmelding.

Ik heb een Lenovo TB3-X70F tablet.
Draait op Android versie 6.0 (is up to date)

De app werkt (nog) wel op mijn smartphone Nokia 3.
Toestel Nokia 7 plus model TA-1046 met Android 9.

KPN iTV app versie 6.2.3.

Foutmelding:
"sorry. Er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw"
en
"Fout bij het starten van de video(0)"

Overige info:
"Cannot create content decryption session"

Fout treedt op bij het opvragen van een opname. Ook bij tv kijken op zenders als Spike en Discovery.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Hmmm, het worden er steeds meer die tegen dit issue aan lopen.
Ik hoop dat KPN de oorzaak snel weet te achterhalen.
Reputatie 7
Badge +21
@Gmfreedom171006 & @Chaweriem. Bedankt voor het doorgeven. Ik heb het zojuist intern doorgezet. Er wordt nog onderzocht hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zodra er meer bekend is laten wij dit weten in dit topic. Onze excuses voor het ongemak.
Zoals gevraagd heb ik mijn profiel aangevuld.
De versie van de KPN iTV app is 6.2.3
Ik heb een Samsung Galaxy S7 Edge (SM-G935F) met Andoid 8.0.0
Bij alle opnames die ik probeer af te spelen, krijg ik de fout.
Live televisie kijken werkt alleen bij de zenders t/m RTL8.
Reputatie 7
Badge +22
Hmmm, het worden er steeds meer die tegen dit issue aan lopen.
Ik hoop dat KPN de oorzaak snel weet te achterhalen.

Het wordt inderdaad een probleem! 😞 Hopelijk wordt dit opgelost met een nieuwe update. 😉
Ik heb een samsung note 9 en zenders zoals Ziggo voetbal en slam tv werken niet en andere zenders zoals Nederland 1 wel. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dezelfde problemen blijven aanhouden. Graag wil ik hier een oplossing voor.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Goedenavond,

Ik heb ook dezelfde problemen met de app terwijl die het bij mijn vrouw nog gewoon doet. Ik heb een Sony Xperia XZ Premium.
Ik kan veel zenders niet meer bekijken via de app evenals eerder opgenomen programma's.
Erg vervelend. Hopelijk kunnen jullie dit snel oplossen.

Met vriendelijke groet
Pieter
Dag, ik heb op de Samsung Galaxy tab S4 en de telefoon S7 Edge hetzelfde probleem als hierboven weergegeven (fout bij het starten van de video (0). Dit is sinds een aantal dagen. Ik heb een serie op de tablet dus een paar dagen geleden nog kunnen starten. Ik ontvang graag de oplossing zsm.
Kan sinds zaterdagavond alleen nog maar live tv kijken op de app (versie 6.2.3). Dat geld voor NPO, RTL en SBSzenders.
Terugkijken via tv-gids en kijken van opnames gaat niet.
Ik heb een Samsung Tab A, Android versie 8.1.0
En een Samsung A3, Android versie 8.0.0
Mijn samsung tab A SM T 590 Android 8.1 met samsung experience 9.5 itv app versie 6.2.3 (Telfort sausje) heeft de 24e april een beveilingspatch gekregen dat lijkt het enige te zijn wat met dit probleem verband mee kan houden.
Reputatie 7
Mijn samsung tab A SM T 590 Android 8.1 met samsung experience 9.5 itv app versie 6.2.3 (Telfort sausje) heeft de 24e april een beveilingspatch gekregen dat lijkt het enige te zijn wat met dit probleem verband mee kan houden.
Het zou ook een instelling in het centrale iTV platform kunnen zijn die roet in het eten gooit.
Klopt dat moet bijna wel.

Als dit iets specifieks Samsung is dan is die patch het enige waar ik de vinger op kan leggen, mede omdat ook hier 2 Huawei apparaten gek genoeg met dezelfde Android beveilings patch geen kuren vertonen.
Hier sinds vrijdagavond ook met de galaxy s9....
Badge +12
Hier ook sinds vandaag problemen met de itv-app.

Toestel: Samsung A5 2017
firmware 8.00

itvapp 6.3.0.1

Melding: Sorry er ging iets fout.

Melding te zien bij alle Ziggo en Fox kanalen. Overige zenders geen probleem. Bij alle Apple-apparaten geen probleem. Het is dus echt een Andoid manco!
Reputatie 7
Dat lijkt hetzelfde probleem als met versie 6.2.3.
Wanneer heb jij versie 6.3.0.1 op jouw Samsung gepusht gekregen?
Badge +12
Hier ook op een A5 2018 Android 8.0

Problemen doen zich voor op alle Ziggo en Fox Sports eredivisie kanalen.
Badge +12
Dat lijkt hetzelfde probleem als met versie 6.2.3.
Wanneer heb jij versie 6.3.0.1 op jouw Samsung gepusht gekregen?


19 april
Reputatie 7
Badge +22

Dat lijkt hetzelfde probleem als met versie 6.2.3.
Wanneer heb jij versie 6.3.0.1 op jouw Samsung gepusht gekregen?
19 april

Dan lijkt het erop dat het alleen voor Android is. 😉
In de Play Store stond versie 6.2.3. Gisteren geinstalleerd
Reputatie 7
Dat lijkt hetzelfde probleem als met versie 6.2.3.
Wanneer heb jij versie 6.3.0.1 op jouw Samsung gepusht gekregen?
19 april

Je bent de eerste van wie ik hoor/lees dat de nieuwe versie van de app al geïnstalleerd is.
De huidige problemen lijken echter niet gerelateerd aan de versie van de app, ik heb het gevoel dat er centraal in het iTV platform iets mis gaat.
Badge +12


Dat lijkt hetzelfde probleem als met versie 6.2.3.
Wanneer heb jij versie 6.3.0.1 op jouw Samsung gepusht gekregen?
19 april
Je bent de eerste van wie ik hoor/lees dat de nieuwe versie van de app al geïnstalleerd is.
De huidige problemen lijken echter niet gerelateerd aan de versie van de app, ik heb het gevoel dat er centraal in het iTV platform iets mis gaat.


Dat denk ik ook. Te meer omdat alle zenders het gewoon doen behalve Ziggo en Fox Sports.
Reputatie 7
Badge +22
Dit vind ik apart @Edwin_Merks, want ik keek net in de Play Store van Google en daar staat nog steeds 6.2.3.
Hoe doe je dat? 😂

Reputatie 7
Dat lijkt hetzelfde probleem als met versie 6.2.3.
Wanneer heb jij versie 6.3.0.1 op jouw Samsung gepusht gekregen?
19 april
Je bent de eerste van wie ik hoor/lees dat de nieuwe versie van de app al geïnstalleerd is.
De huidige problemen lijken echter niet gerelateerd aan de versie van de app, ik heb het gevoel dat er centraal in het iTV platform iets mis gaat.
Dat denk ik ook. Te meer omdat alle zenders het gewoon doen behalve Ziggo en Fox Sports.

Dus bijvoorbeeld RTL Z, Discovery en BBC One doen het wel bij jou?