Beste antwoord door Rido
Bekijk origineelKPN itv app werkt niet (alleen NPO)
Sinds paar dagen alleen NPO te zien op de app. Ook mijn opnames kan ik niet zien. Gebruik Samsung S9.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Pie en de update van maart
6.2.3
Dat is apart, ik ervaar geen problemen met de iTV app versie 6.2.3 op mijn OnePlus 5T (Android 9). Die versie is ook al van december 2018.
Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je dan nog steeds die problemen?
Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je dan nog steeds die problemen?
Yep al gedaan. Helaas alleen NPO te zien. BV FOX sport of Veronica niet.
Zowel thuis als op 4G
Hoe ben je ingelogd? Met je gebruikersnaam van KPN? Of met het abonnementsnummer van de interactieve TV? 🤔
Ben je ingelogd met jouw KPN ID of met het abonnementsnummer?
Edit: Dennis was me voor. ☺️
Edit: Dennis was me voor. ☺️
Edit: Dennis was me voor. ☺️
Ik vul hierop nog wat aan, zou je je Samsung S9 eens een reset willen geven? LET OP! Maak eerst even een backup van je bestanden en telefoonnummers! Zodat je je gegevens niet kwijt bent.
Met beide ingelogd geprobeerd. Geen verschil. Ja ga ik proberen de reset.
Oké, dan wachten we het even af. 😉
Was even wat werk. Telefoon naar tentoonstellingen en app er weer op. Werkt nu weer. Bedankt voor de tip!! Ben wel nieuwsgierig wat het dan geweest kan zijn.
Wat fijn dat alles weer werkt! Helaas zullen we daar niet achterkomen, maar je kunt er weer gebruik van maken! 😉
Nou de app deed het even maar nu weer hetzelfde. Mijn pakketten Fox sport, pluspakket en mijn opnamen kan ik op de app niet meer afspelen.
Wat vervelend dat het weer niet werkt, dan gaat er toch iets fout. Maar ik zou dan even niet weten er fout gaat. 😞
Hoi Rido
Ik vroeg me af of je inmiddels al een oplossing had gevonden? Ik heb nl sinds een paar weken hetzelfde probleem op mijn samsung 10. Ook al van alles getest maar niks werkt tot nu.
Groetjes Sietske
Ik vroeg me af of je inmiddels al een oplossing had gevonden? Ik heb nl sinds een paar weken hetzelfde probleem op mijn samsung 10. Ook al van alles getest maar niks werkt tot nu.
Groetjes Sietske
Jij ervaart waarschijnlijk het probleem dat in dit topic (klik) behandeld wordt.
Ja precies dezelfde meldingen drm vroeg ik me af of er al een oplossing gevonden was 🙂
Dat kan je nalezen in dat door mij gelinkte topic.
Dank je
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.