Beantwoord

KPN TV+ box wil niet meer verbinden via wifi sinds meest recente update

  • 9 April 2024
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Vandaag heeft mijn KPN+ tv box een update gehad. Na de update viel de tv weg en gaf hij aan geen internet verbinding te hebben. Opnieuw verbinden gaf geen oplossing. Hij gaf steeds aan dat het wachtwoord onjuist was...Hoewel ALLE andere apparaten (telefoon, laptop, pc enz) WEL verbinding krijgen. Na een aantal keren proberen en een reset te doen gaf hij bij netwerken mijn wifi aan….klik op verbinden….wachtwoord ingevoerd (JA het ww klopt! 20 keer geprobeerd en nee ik maak geen typefout) wachtwoord onjuist. 

 

Hierna enkele keren geprobeerd en ineens geeft hij aan ...netwerk niet gevonden...Opnieuw naar beschikbare netwerken...en staat er gewoon. Wederom verbinden….netwerk niet gevonden. Enkel drama sinds de update. Heb hem nu maar met een kabeltje aangesloten op het wifipunt.

Maar ideaal is dit niet. Omdat hij niet meer in het wifinetwerk zit kan ik dus ook niet meer streamen naar de box.

 

Meer mensen problemen sinds de update? En eventueel een oplossing?

.

Bij voorbaat dank

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 April 2024, 13:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw dat het niet meer goed gaat met het verbinden @Danny1976 😕

Zou je de ontvanger eens een ‘frisse start’ kunnen geven? Daarmee wordt de software opnieuw ingeladen en gaat het daarna hopelijk weer goed!

Het lijkt erop dat de update van je KPN+ tv box mogelijk een probleem heeft veroorzaakt met de wifi-verbinding. Een veelvoorkomende oplossing is om je tv-box te resetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw te verbinden met je netwerk. Als dit niet werkt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van KPN voor verdere assistentie. Zij kunnen je specifieke stappen bieden om het probleem op te lossen en te controleren of er meer bekende problemen zijn na de update.

Reputatie 7
Badge +24

Maar ideaal is dit niet. Omdat hij niet meer in het wifinetwerk zit kan ik dus ook niet meer streamen naar de box.

Dat klopt niet. Streamen kan ook gewoon naar bekabeld aangesloten apparaten. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoe staat het er nu voor @Danny1976? Heeft een Frisse start geholpen?

Reageer