Vraag

KPN TV+ DIW7022 blijf hangen hangen na power-off, wat betekent oranje lampje?

  • 29 September 2023
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
  • Wijsgeer
  • 1420 reacties

Hallo,

 

Mijn hele TV/Geluid-apparatuur is achter een slimme schakelaar een wordt 15min voor thuiskomen geactiveerd. De DIW7202 blijft met oranje LED hangen en kan alleen met het knopje boven de box nieuw starten (knop op afstandsbediening doet het niet). Wat betekent het status oranje? Rood is uit en groen is aan ...


3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan alleen dit vinden.

Reputatie 7
Badge +15

@TDN Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je bij het op deze manier opstarten steeds een oranje lampje krijgt. 

Mag ik vragen hoe je de TV+ ontvanger uitzet, gaat dit ook met de slimme schakelaar? Of zet je hem eerst met de afstandsbediening uit? 

Mocht dit met de schakelaar gaan, heb je dan een mogelijkheid om hem op de normale manier uit te zetten? En te controleren of je hierna ook nog een oranje lampje hebt? 

Reputatie 7
Badge +9

De TV+ Box was altijd via afstandsbediening uit gezet voordat ik weg ga, en de slimme schakelaar meet het verbruik, bij alleen standby apparaten gaat ie ook uit na 5min. Hij gaat weer aan als ik op afstand  doe, of thuis per hand aan zet. Alle apparaten gaan ook weer naar standby, alleen de TV+ Box gaat aan maar blijf bij oranje staan. Ik heb net geprobeerd. Als ik per hand doe en de TV nog voor de TV+ Box inschakelen dan gaat de TV+Box ook gewoon aan met groen LED. Het lijkt erop dat de TV+Box bij inschakelen naar de TV zoekt en blijf vast lopen als hij de TV niet kan vinden

Reageer