Beantwoord

kpn tv live kijken lukt niet

  • 6 November 2020
  • 5 reacties
  • 141 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Als ik TV kijk via tv.kpn.com op mijn laptop vallen programma's aan het einde steeds uit en krijg ik de melding “dit programma kan je niet terugkijken”. Hoe kan ik een zender live blijven kijken zonder dat deze uitvalt vlak voordat een programma afgelopen is?

 

 

icon

Beste antwoord door XAK 14 December 2020, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @XAK

Kan me voorstellen dat het niet fijn is dat programma's vroegtijdig beëindigd worden. Ervaar je deze problemen nog steeds? Zo ja, ervaar je ze ook wanneer je tv kijkt via de app op je tablet of smartphone? En hoe lang zou het programma normaal gesproken nog duren nadat hij uitvalt? En had je hier eerder geen last van? En gaat het dan om een bepaalde zender, of gebeurt dit overal?   

Goedemorgen, ik gebruik geen andere manier om te kijken dus kan niet bevestigen of het ook met een tablet of smartphone is. Programma's stoppen ( iedere zender ) ongeveer 3 minuten voor het einde. In beeld krijg ik de foutmelding en als je dan naar het hoofdmenu gaat van zenderkeuze, zie je het teken staan van playbutton en een streep erdoorheen wat aangeeft dat je programma / zender niet kan opstarten..

Reputatie 5
Badge +8

Duidelijk. Ik heb even met mijn collega's overlegd of dit probleem bekend is, maar daar lijkt het niet op. Zou je, als je weer live tv kijkt en je deze melding krijgt vlak voor het einde, daar een screenshot van willen maken en die hier plaatsen? Dan ga ik het opsturen naar onze collega's van het iTV team.

Vul ook dan direct je forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. 
Ook hoor ik graag van je welke pc je precies hebt en wat voor besturingssysteem hier op staat. Dan zet ik dit allemaal in 1 keer door :) 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.

Goedemorgen, allereerst heb ik op een ander device geprobeerd en is gebleken dat het probleem daar niet bestaat. Onze ITer heeft naar laptop bekeken en uiteindelijk hebben we geconstateerd dat de tijd en datuminstelling niet op automatisch stond. Na dit aangepast te hebben, is het probleem verholpen. Nooit gedacht dat tijd en datuminstelling een oorzaak kon zijn hiervoor maar gelukkig is het opgelost.