Vraag

KPN TV+ moet vaak herstart worden

  • 19 April 2024
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

KPN tv+ is 1 groot drama. Gemiddeld moet ik 3x per week opnieuw opstarten. Zeer ontevreden en had met vorige kastje totaal geen problemen. KPN onwaardig!!

 


3 reacties

Ook je vorige kastje zou het vanavond niet doen. Er is een storing bij kpn tv.

Hier ook de Arris vip2952 en bij mijn moeder de Arcadyan hmb2260 getroffen.

Reputatie 7
Badge +20

KPN tv+ is 1 groot drama. Gemiddeld moet ik 3x per week opnieuw opstarten. Zeer ontevreden en had met vorige kastje totaal geen problemen. KPN onwaardig!!

 

 

Deden de app's het wel op de KPN tv ontvanger Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)?

En stond er ook een melding of code? 

 

3 keer per week opnieuw opstarten is niet normaal.

Hoe is de Sagemcom DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen. 

Reputatie 7
Badge +19

Jammer om te horen @Donleo5, goed dat je het aankaart.

Voor de snelste hulp kan je bellen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Mijn collega's daar helpen je dan meteen verder uit te zoeken wat er aan de hand is.

We denken hier in de KPN community ook graag met je mee, dan hebben we meer informatie nodig. Laat je dan weten wat er op die momenten gebeurt? Wat krijg je te zien en zie je ook een foutmelding (welke)? Welk modem heb je en hoe is de TV+ Box daarop aangesloten? Heb je nog andere apparatuur aangesloten, zo ja welke en hoe is dit aangesloten? Alle details zijn welkom, alleen zo kunnen we je hier goed op weg helpen.

Reageer