Vraag

KPN TV+, Ondertiteling werkt niet goed

  • 12 August 2023
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

In juli overgestapt naar KPN maar nu al weer een tijdje spijt van want mijn moeder is afhankelijk van de ondertiteling op de tv en die werkt niet goed! Het loopt erg achter met wat er daadwerkelijk afspeelt op tv. 
Verschillende zaken geprobeerd zoals een reset maar dat helpt niet. 
Ik lees hier dat er enkele resems zijn geweest maar de kwaliteit is nog steeds slecht. 
Wat nu? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Jo @Jean13, welkom op het forum. 

Als het goed is heb jij de KPN TV+ ontvanger, klopt dit? Bedoel je met reset dat je het uit en weer aan hebt gezet? Of daadwerkelijk een frisse herstart?

Beide resets gedaan. Inmiddels een kabel ontvangen om te kijken of we het zo kunnen oplossen. Maar als we dit van te voren hadden geweten dan was mijn moeder niet over gestapt. Goede les voor mij om een volgende keer beter naar de reviews te kijken. 
Over 11 maanden kan ze weer overstappen.