Beantwoord

Is het mogelijk om bij het sluiten van Videoland en andere apps terug te keren naar live TV?

  • 14 July 2023
  • 9 reacties
  • 157 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind de optie om bij het opstarten gelijk naar live tv te schakelen een goede zet

echter als ik van live tv naar bijvoorbeeld videoland ga of youtube of andere app om iets te kijken en ik keer terug naar de kpn tv app kom ik weer in het het oude menu van de kpn met alle grote blokken en moet ik eerst over schakelen naar een bepaald kanaal

is het mogelijk om bij het sluiten van bijvoorbeeld videoland app ook terug te keren naar live tv?????

zou ik persoonlijk prettiger vinden

zijn er meer gebruikers die dit willen

alvast bedankt

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 July 2023, 22:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Ik zou willen opteren om, zoals beschreven in punt 4 van de feature requests TV+, altijd terug te keren naar het laatste scherm dat actief was. Het zou ook mooi zijn om dat te doen bij het sluiten van een app, dus terug naar het scherm dat voor het starten van de app actief was.

Badge +19

O nee aub niet!! Gewoon zo laten.

Reputatie 7

O nee aub niet!! Gewoon zo laten.

Wat kan er verkeerd zijn aan terug te keren naar het scherm waarop de app gestart is.

Dan behoud jij jouw huidige situatie en als je de Netflix of Disney+ knop gebruikt bij terwijl je televisie kijkt dan keer je dus terug bij live televisie kijken.

Reputatie 7
Badge +20

@Marco van O. 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Reputatie 7

@Marco van O.

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

 

Reputatie 3
Badge +1

ik heb inderdaad een diw7022

ik had het in de titel gezet maar deze is door iemand veranderd lol

Reputatie 7
Badge +19

De wens is duidelijk @Marco van O. en zal worden doorgegeven aan de ontwikkelaars van TV+. 

Ik zou zeggen: Hou de product updates in de gaten! 

Reputatie 3
Badge +1

ik had alleen aangegeven dat het met meerdere apps was maar door de verandering van het onderwerp lijkt het als of het alleen bij de app videoland is maar dat is dus niet zo

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Marco van O., ik heb een update voor je hierover. Ik heb het in het feature requests topic ook al even benoemd, dus misschien heb je het al gezien, maar dit gaan we zeer waarschijnlijk niet doen.

 

Dit is een lastige. Vanuit Google is het verplicht dat de homeknop je altijd terugbrengt naar het hoofdscherm. Bij veel apps is dat ook de manier om het te sluiten. Dus dan kunnen we het niet mogelijk maken dat je terugkeert naar waar je was. Apps waar je met de terugknop uitgaat zou je in principe dan moeten terugbrengen waar je was. Maar ook dat hangt een beetje af van hoe de app zelf in elkaar zit. Dus voor nu is dit niet iets waar wij verwachten verandering in te brengen.