Beantwoord

Krijg melding dat de zender niet beschikbaar is

  • 19 March 2020
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik betaal genoeg voor de diensten en elke keer licht het eruit gezijk steeds

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door huistijger 20 March 2020, 05:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Smart12 
we willen je graag helpen, maar zullen dan toch wat meer info moeten hebben.
Ten eerste wat is een kitzender?
Ten tweede wat ligt er uit? Het internet? of de TV? of beide?
Heb je de experiabox al gereset?
Welke experiabox heb je?
Welke lichtjes branden op de experiabox en in welke kleur?

Reputatie 7
Badge +28

Heb je die kitzender soms verborgen staan? Dat kun je instellen in het menu van de ontvanger. 

De kidszenders zijn niet vanzelf beschikbaar als je een eigen zenderlijst aan hebt. De zenderlijst heeft dan een naam met uitsluitend hoofdletters, te zien in het infobalkje.
Als rechtsboven in het infobalkje Alle zenders staat dan zou je zonder meer de kids (kinder) zenders moeten hebben i.d. lijst.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Smart12. Je kunt een zender niet kijken begrijp ik, krijg je daar de melding dat die niet beschikbaar is of gebeurt er iets anders? En is dit bij een specifieke zender of bij meer zenders? Verder zijn er hierboven ook al een paar vragen gesteld waar ik benieuwd naar ben. Zou je daar antwoord op kunnen geven? Dan kunnen we samen kijken wat we hieraan kunnen doen.

Reputatie 7

Hoi @Smart12, we hebben helaas geen reactie meer van je gezien. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we kijken graag met je mee.