Beantwoord

Kwaliteit achteruitgang na overname Telfort-KPN

  • 1 January 2021
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Beste KPN,

Ik en meerdere personen in mijn wijk zijn teleurgesteld over de kwaliteit en dienstverlening na overname van Telfort door KPN.

Bij alle problemen wordt aangegeven.. resetteb en nieuwe software inladen. 

Dit 3x per week doen is geen doen!

Groet,

Sil

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 7 January 2021, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Dupruis, wat voor problemen hebben jullie precies? Ik kan dat niet uit je bericht halen, kan je dat toelichten?

Bij de samenvoeging van Telfort naar KPN is er technisch nog niets veranderd, als er iets stoort zou je dat vermoedelijk ook bij Telfort gehad hebben.

Reputatie 7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Dupruis. Als we nog met je mee kunnen kijken horen we graag van je wat er precies speelt. zodat me mee kunnen denken.