Beantwoord

Kwaliteit tv

  • 27 January 2020
  • 26 reacties
  • 2941 keer bekeken

Ik ben laatst overgestapt van Ziggo naar KPN, voornamelijk doordat ik met Ziggo slecht internet had. Niet stabiel en te lage snelheden; ik had een abonnement voor 250Mbit en ik kreeg rond de 70Mbit waarbij er in het weekend uitschieters naar beneden waren van soms 7Mbit . Tevens hadden we Vodofone als mobiele telefoon provider, welke ook te wensen overliet. Nu met KPN is het internet prima altijd rond de 190-200mbit, mobiele telefoon is ook een stuk beter, nu hebben we tenminste bereik in huis waarbij dit bij Vodafone niet het geval was.

MAAR helaas de tv kwaliteit van KPN laat, vind ik, wel te wensen over. De beeldkwaliteit is duidelijk een stap terug t.o.v. de Ziggo Next box. Een stuk minder scherp beeld en best veel “Lag” (vertraging in het beeld) wat best wel irritant is. Tevens is het zappen een stuk moeizamer met langere wachttijd en het uiterlijk van de menu's lijkt “Oost-Duits”, terwijl de app er wel netjes up-to-date uit ziet. Dit vind ik jammer. En op termijn misschien wel weer een puntje om terug te gaan naar Ziggo. Tevens snap ik niet waarom Ziggo sport zo duur moet zijn als extra pakket, want alleen Fox sport 1 als standaard is best wel summier.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 January 2020, 18:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het nu opgelost is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik jouw lijn toch nog mogen doormeten, dan hoor ik graag van je.