Beantwoord

mail bewijsstuk

  • 8 January 2021
  • 6 reacties
  • 283 keer bekeken

Mijn factuur van januari klopt niet met mijn bestelling.  Na overleg met de klantenservice kreeg ik het mailadres bewijsstukken@kpn.com door om e.e.a. op te sturen.  Helaas krijg ik direct een mail retour dat dit niet mogelijk is.  Tevens wordt daarbij aangegeven dat ik contact op kan nemen met 0800-0402.  Dat heb ik al twee keer gedaan en heb in totaal 68 minuten aan de telefoon gehangen.

 

Ook bewijsstuk@kpn.com lukt niet.

 

Graag een mailadres waar ik de door mij getekende bestelling heen kan sturen

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 10 January 2021, 19:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rzeinstra! We werken zo min mogelijk met e-mailadressen, dus ik heb geen alternatief e-mailadres voor jou. Je kunt altijd met ons chatten en op die manier het één en ander toezenden. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
Ik kan ook via deze weg samen met jou meekijken: laat dan even weten wat er in je bevestiging staat qua kosten en kortingen en vul jouw profiel aan met jouw klantgegevens. Graag het bestelnummer, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is (extra informatie kun je kwijt in het vakje ‘persoonlijke opmerkingen’). Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt! :relaxed:

Hoi,

Wat een ongelooflijke bende daar bij jullie.   

Eerst gebeld.  Eerste dame laat me op een gegeven ogenblik gewoon 25 minuten in de wacht hangen.  Nog maar eens gebeld.  Aardige vent, maar kan zelf niks doen en geeft me een mailadres om mijn bestelling naar te mailen met mijn verhaal.  Mailadres blijkt niet te bastaan.

Dan krijg ik van jou Shyrin te horen dat ik het beste kan chatten.  OK Gaan we doen

Eerst krijg ik Eva.  Hartstikke goed.  Zij geeft me zelfs een mailadres waar ik heen kan mailen.  Leest het door, geeft me gelijk, maar kan niks aanpassen en verbindt de chat door naar iemand die dat wel zou moeten kunnen.  Prima.

Krijg ik T. aan de chat.  Leest eerst niks door, maar stelt me dezelfde vragen.  Nog maar een keer alles ingetypt en uitgelegd.    Krijg ik te horen dat hij geen mail kan ontvangen en niks kan doen.   Hij stuurt me dan door naar iemand die dat wel kan.

 

Krijg ik Machiël.  Die stelt me wederom dezelfde vragen (ze kunnen toch gewoon de chat even doorlezen) en knikkert me vervolgens uit de chat.  Misschien niet met opzet, maar toch.    

Ik ben er helemaal klaar mee.   Mij is op 21-07 een abonnement verkocht met daarbij het Ziggo sport totaal pakket.  Nu de eerste 12 maanden voor € 0,--.   Na 6 maanden begin ik te toch € 14,99 per maand extra te betalen en wil dit gewoon even rechtzetten, maar blijkbaar is dat gewoon niet mogelijk.

 

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand dit gaat rechtzetten.  Ik heb een kopie van de bestelling verstuurd naar kpnlivechat@kpn.com, tav Eva die dit ook ontvangen heeft.    Ik heb schermafdrukken van de chat.

 

O, en btw  sinds vandaag ontvang ik geen Ziggo sport meer blijkbaar. Ik betaal wel (wat ik eigenlijk niet hoef te doen), maar kan de wedstrijden niet eens meer zien.

Het wordt steeds gekker

 

Reputatie 7
Badge +16

Nou, een heel gedoe wel, zo te lezen: excuses hiervoor. Je printscreen heb ik trouwens aangepast: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Heel vervelend dat het na meerdere malen contact met ons, nog niet rechtgezet is. Wel fijn dat je de bevestiging hebt kunnen doormailen naar mijn collega: ik heb deze ook kunnen inzien. Het Ziggo Sport Totaal Pakket staat vanaf dag 1 als betaalde zenderpakket geactiveerd: dat is niet goed verwerkt. Ik kan het zenderpakket niet alsnog gratis aanbieden, maar wel de kosten in één keer crediteren en dat heb ik bij deze voor je verwerkt. Het creditbedrag wordt op de eerstvolgende factuur automatisch verrekend. Kunnen wij dit afvinken als geregeld? 
Het zenderpakket staat geactiveerd, dus als je de zenders nu niet meer hebt, is dat inderdaad vreemd. Heb jij de TV ontvanger al eens herstart en/of gereset? En zijn de zenders (233 t/m 238) helemaal niet meer te zien of krijg je een foutmelding in beeld? Ik hoor het graag.

Hoi Shyrin,

Wanneer je de kosten voor de komende 6 maanden in één keer gecrediteerd hebt, betaal ik die vanaf nu gewoon.   Het zenderpakket functioneert ook weer gewoon.  Wellicht was dat iets anders.  Heb hem herstart en toen was het in orde.

Bedankt voor je reactie en hulp.  Blij dat iemand iets kon doen.  Werd er een beetje moedeloos van.

Groet,

Richard

Reputatie 7
Badge +16

Ah, fijn dat de zenders weer werken! Ik heb de kosten van 12 x €14,99 gecrediteerd: dat krijg je op de factuur van februari 2021 in één keer van ons verrekend. 
Geen dank! Diep ademhalen en weer dóór! :wink:  Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het gerust hier forum weten! We helpen graag waar nodig!