Beantwoord

Melding "Deze opname kun je alleen op de tv-ontvanger bekijken" Waarom?

  • 14 January 2022
  • 34 reacties
  • 2373 keer bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Maar…. heb je die misschien opgenomen via de ontvanger van de HDglas kanalen????? ( 661 t/m 670). Dan is 't verklaarbaar.

HDglas en opnamen daarvan zijn online niet beschikbaar. Wel zichtbaar om te beheren.

Maar…. heb je die misschien opgenomen via de ontvanger van de HDglas kanalen????? ( 661 t/m 670). Dan is 't verklaarbaar.

HDglas en opnamen daarvan zijn online niet beschikbaar. Wel zichtbaar om te beheren.

Nee, niet opgenomen van de glas kanalen, die gebruiken wij nooit. Wij hebben nooit meer dan de 1e 20 kanalen in gebruik :-)

Raar hoor

RTL4, SBS en RTL5

Bij deze zenders is het anders niet mogelijk "alleen te bekijken op decoder" te krijgen. Want die mogen in de hele EU bekeken worden. 

Raar hoor

RTL4, SBS en RTL5

Bij zenders is het anders niet mogelijk "alleen te bekijken op decoder" te krijgen. Want die mogen in de hele EU bekeken worden. 

En toch gebeurt, afgelopen week 2x met 2 verschillende films, beide opgenomen van RTL4, RTL5 en SBS6 en konden alleen bekeken worden op de tv decoder en niet in de app op mijn iPad of iPhone en ook niet op mijn Samsung S23 Ultra.

Reputatie 7

Raar hoor

RTL4, SBS en RTL5

Bij zenders is het anders niet mogelijk "alleen te bekijken op decoder" te krijgen. Want die mogen in de hele EU bekeken worden. 

En toch gebeurt, afgelopen week 2x met 2 verschillende films, beide opgenomen van RTL4, RTL5 en SBS6 en konden alleen bekeken worden op de tv decoder en niet in de app op mijn iPad of iPhone en ook niet op mijn Samsung S23 Ultra.

Dat kan goed kunnen want een zender kan zulk soort restricties per uitzending/film opleggen.

Ik blijf erbij dat KPN dit gewoon moet melden in hun reclame uitingen voor TV diensten, want het is dus niet een kwestie van overal terugkijken…..

Reputatie 4
Badge +1

Qua rechten ben ik daar niet zo zeker van. Ik heb in bepaalde serie opnames afleveringen die wel of niet afgespeeld kunnen worden.

Het lijkt wel te maken te hebben met de kijk terug functie in de gids.

 

 

Hoi @SiR-ROUND 

Die opnames die niet gekeken kunnen worden zijn van NPO 2 GOS. Die werken inderdaad niet via de app.

Die van NPO 2 (zonder GOS) zijn wel te kijken via de app.

Reputatie 4
Badge +1

In het verleden ongevraagd opnames gehad van GOS. Die kanalen heb ik geblokkeerd in de hoop dat de verkeerde worden opgenomen met stem.

 

Maarrrr. Het gaat echt niet alleen om Npo kanalen!

Reageer