Beantwoord

Melding geen of zwak signaal

  • 25 March 2020
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

wat kan ik er aan doen alles gedaan uit aan  aansluitingen na gekeken maar niets

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 27 March 2020, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

vermelding tv zwak of geen signaal

Badge +19

Heeft u tv via internet of met een antenne??

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @pollos welkom op het forum! Het is inmiddels al weer een paar dagen later, heb je dit probleem nog steeds? 
Zou je ook een foto van deze melding kunnen sturen?

Meestal zien we dit voorbij komen als je TV op een verkeerd input/source/bron kanaal staat. Stel je TV ontvanger zit op HDMI1 en je TV staat op HDMI2, dan zal je deze melding krijgen. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!