Vraag

Melding: "geen signaal controleer de antenne kabel" op TV

  • 16 December 2021
  • 29 reacties
  • 8442 keer bekeken

sinds kort krijg ik de melding; geen signaal, controleer uw antennekabel.  Deze coaxkabel is niet aangeraakt, ik kan deze alleen achter in de tv inpluggen, daar waar het uit het kastje komt zit de kabel met schroefdraad vast. 

Wat kan hiervan de oorzaak zijn dat ik geen signaal meer heb?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

@jansb  Staat er dan wel op je factuur een tv ontvanger?

Zoals ik al aangaf @Katana321 de KPN heeft de installatie zelf gedaan, ik was daar niet bij aanwezig

Oke, @jansb Het zou misschien kunnen dat je geen tv hebt besteld destijds.Dan weet de monteur natuurlijk ook niet dat hij dat hij dat moest installeren.Kijk gewoon even in je factuur of je tv ziet staan.

Reputatie 6
Badge +10

@jansb, het lijkt er inderdaad op dat je geen televisie van ons hebt. Ik wil dit graag even met je controleren. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor  nodig heb? Als je hier nog een reactie geeft zodra je dat klaar hebt ga ik aan de slag voor jou!