Beantwoord

Melding op tv dat ontvanger geen internetverbinding heeft

  • 19 March 2024
  • 7 reacties
  • 53 keer bekeken

Weet iemand misschien waar dit aan ligt! Meerdere malen dag resetten! 

icon

Beste antwoord door Joep1965 20 March 2024, 08:34

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

Dag @Grietv , is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

Ja met een kabel

Badge +19

Dat is wel vreemd.  Is dat al een tijdje zo?

Sinds 1 maart heb ik nieuw apparatuur ivm met nieuw abonomen! En vanaf die dag is het ook zo iedere dag raak, heb er zelf weinig verstand

Badge +19

Misschien een rare vraag maar heb je de stekkertjes al gecontroleerd?  Hoe doe je het resetten?

Ja me pa heeft alles gecontroleerd! Anders toch maar even bellen met kpn. Resetten alles gaat er dan uit van de stekker! 

Badge +19

Bel inderdaad de klantenservice 0800-0402. 

Reageer