Beantwoord

Menu verschijnt niet

  • 24 August 2020
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

als ik menu indruk krijg ik deze actie is niet beschikbaar en na het rizetten krijg ik een fout melding die hier niet bekent is  wie helpt mij

 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 27 August 2020, 15:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @0o0o, welkom op ons forum. Eerder deze week speelde er een storing, waardoor je problemen kon ervaren bij het tv kijken. Deze storing is inmiddels voorbij. Kun je me vertellen of het bij jou ook weer naar behoren werkt? Mocht je nog problemen ervaren, zou je dan de tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Als ook dat niet helpt, kun je me dan vertellen welke foutmelding je te zien krijgt? Ik hoor graag van je!

beste Ron, hij doet het weer wel jammer dat het antwoord zolang heeft moeten duren, waarom kunnen we niet meer chatten met een medewerker? dan was het probleem veel eerder opgelost.  

 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat het probleem is opgelost. We handelen topics af op volgorde van binnenkomst. Op dit moment is het erg druk, waardoor het langer kan duren voor je een reactie krijgt. Mijn excuses hiervoor. Mocht je graag sneller en direct contact willen, dan kun je ons ook bellen op 0800-0402 (gratis). Eventueel kun je ons ook via een chat bereiken. Mocht je graag willen chatten, klik dan op de link. Als je vervolgens kiest voor een onderwerp en dan klikt op 'ik heb een andere vraag of wil graag contact', dan krijg je de mogelijkheid om een chat te starten door op 'Naar chat' te klikken.

Reageer