Beantwoord

Monteur annuleren

  • 28 December 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Goede avond,
Aangezien ik het niet voor elkaar krijg om via de app of online in contact te komen doe ik dat graag op deze manier. 
30-12-20 komt een monteur. Deze afspraak is overbodig geworden. Ik wil dan ook graag de afspraak annuleren. 
Klantnummer is ****. 
Mvg 

*Admin: afgesplits en eigen topic aangemaakt
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 5 January 2021, 09:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Bobster1980, welkom op ons forum. Mijn reactie komt een beetje als mosterd na de monteursafspraak. Het is op dit moment erg druk, waardoor ik nu pas kan reageren op jouw topic. Mijn excuses hiervoor. Is het nog gelukt om de afspraak te annuleren? Je kunt eenvoudig een monteursafspraak online wijzigen of annuleren. Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘Afspraak bekijken, wijzigen of annuleren’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Mocht dit niet lukken, dan kun je het beste bellen naar 0800-0402 (gratis). 

Eventueel kun je ook een chat starten. Mocht je graag willen chatten, klik dan op de link en vervolgens op het betreffende onderwerp. Als je dan klikt op 'ik heb een andere vraag of wil graag contact', dan krijg je de mogelijkheid om een chat te starten door op 'Naar chat' te klikken (deze optie staat bijna onderaan de pagina).