Vraag

Na het onderbreken van terugkijken, moet ik bij hervatten weer opnieuw beginnen

  • 12 January 2022
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Reputatie 2

Goedeavond

Nadat ik een film terug ga kijken stop ik halve wegen.

Voorheen stopte de film en kon ik een dag later kijken waar ik gebleven was.

Nu moet ik weer vanaf het begin kijken. Is hier een oplossing voor

gr Marjov


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ervaar hetzelfde. Pauzeerde even een film en na x minuten brak de box dit af en viel het programma uit. Moest toen ook weer vanaf het begin starten en je kunt dan niet vooruitspoelen indien het een commerciële zender is.

Ben zeer tevreden over de KPN diensten. Alles werkt flitsend alleen mis ik inderdaad ook de optie hervatten van een programma dat je aan terugkijken bent. Als je net tegen het einde van een film bent en het kastje loopt vast of de stroom zou uitvallen kun je niet hervatten.

 

Verzoek aan KPN om in het menu een extra optie in te bouwen onder de menunaam terugkijken waar je de programma's ziet die je hebt geselecteerd om terug te kijken. Dan kun je hervatten waar je gebleven was.

In afwachting van een antwoord op bovenstaande. 

Met vriendelijke groet, 

André - Vipnight

 

Goedendag, 

Op mijn reactie moet ik een aanvulling geven:

Gisteren raakte ik per abuis de powerknop van de TV box aan terwijl we een film aan het terugkijken waren. Nadat ik de box weer aan had gezet kon ik het afgebroken programma wel hervatten. Je moet dan in de gids terug naar het programma dat je bekeek. De KPN server onthoudt waar je bent gebleven.

Hervatten van een programma dat je terugkijkt werkt dus correct. 

Wel het verzoek aan KPN om dit iets toegankelijker te maken via het hoofdmenu door de optie "Terugkijken" toe te voegen en daar een lijst aan te maken van de programma's die waren gestart voor terugkijken. Deze lijst dan maximaal 7 dagen bewaren (de max termijn voor terugkijken) en de mogelijkheid om zelf de lijst te kunnen opschonen (optie om per programma te kunnen verwijderen).

Zou dit met een toekomstige update van de software kunnen worden geïmplementeerd?

Bij voorbaat dank! 

Met vriendelijke groet, 

André - Vipnight 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Mar1960 en @Vipnight, 

Bedankt voor het aankaarten van deze problemen. Ik neem jouw feedback in ieder geval mee @Vipnight. 

@Mar1960, speelt dit probleem op meerdere apparaten of enkel op één TV-ontvanger?Â