Beantwoord

Na update van LG moet ik handmatig overschakelen naar TV ontvanger

  • 10 December 2023
  • 10 reacties
  • 469 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Hallo, heb nu 4jaar met KPN afstandsbediening gewerkt en was helemaal goed gekoppeld aan mijn lig tv. Maar nu

na een update van lg drinkt hun scherm voor,en moet ik dat eerst weg klikken,en moet ik dus 2 afstandsbedieningen gebruikenĀ 

is maar een malig maar wel lastig. Weet u misschien een oplossing? Ā Bijvoorbaat dank . Groeten k.mouthaanĀ 

Ā 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door klm 12 December 2023, 09:02

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Wellicht moet de afstandsbediening weer opnieuw gekoppeldĀ worden aan de LG. Zoek eens in Google op ā€˜Kpn afstandsbediening koppelenā€™ en volg de instructies.Ā Ā 
https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Reputatie 7
Badge +20

Kijk ook in de instellingen van de LG tv.

Misschien staat daar nu iets anders ingesteld na de update.

Je kan hem laten opstarten op HDMI 1.

Ā 

P.S.

Welke KPN tv decoder heb je?Ā 

Ā 

Met de toets links van de 0 op de KPN tv ab kan je de source op de tv aanpassen.Ā 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @klmĀ en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat je al goede bijdragen vanuit de community hebt mogen ontvangen, mooi om te zien. Is het met deze informatie nog gelukt om je probleem met de afstandsbediening te verhelpen?

Hartelijk dank voor alle reacties. Is inmiddels verholpen. Lag aan de instelling van lg. Groetjes KlaasĀ 

Reputatie 7
Badge +12

Hartelijk dank voor alle reacties. Is inmiddels verholpen. Lag aan de instelling van lg. Groetjes KlaasĀ 

Goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen @klm!

Weet je ook nog aan welke instelling van je LG televisie het nu precies lag? Dat kan eventueel handige informatie zijn voor mensen die een soortgelijk probleem ervaren en dit topic vervolgens tegenkomen,Ā 

Lag aan de instellingen van het opening scherm van lg ,is nu uitgeschakeld .Ā 

Reputatie 7
Badge +12

Lag aan de instellingen van het opening scherm van lg ,is nu uitgeschakeld .Ā 

Bedankt voor het delen @klmĀ :)Ā 

Reputatie 1

Hallo, wij moeten nu ook 2 AB gebruiken bij het aanzetten van de TV. Wat heeft u precies gedaan? Bij ons start de tv soms op met Netflix, daar hebben we helemaal geen abonnement op. Heel lastig om dit weg te krijgen en dan weer op te starten met KPN.

Is dit misschien door de laatste update gekomen? Dit hebben we nog nooit eerder gehad. Irritant is het wel.

Bedankt voor eventuele reacties / hulp

Hallo, wij moeten nu ook 2 AB gebruiken bij het aanzetten van de TV. Wat heeft u precies gedaan? Bij ons start de tv soms op met Netflix, daar hebben we helemaal geen abonnement op. Heel lastig om dit weg te krijgen en dan weer op te starten met KPN.

Is dit misschien door de laatste update gekomen? Dit hebben we nog nooit eerder gehad. Irritant is het wel.

Bedankt voor eventuele reacties / hulp

wij hebben het zelfde probleem, wat moet ik veranderen in der lg tv

mvg fam Dijkstra

Hier hetzelfde, sinds een update van de LG tv is het niet meer mogelijk om met alleen de kpn afstandsbediening de tv aan te zetten maar moet ik het hdmi kanaal kiezen met de afstandsbediening van de LG tv. lastig voor mijn moeder van 87 jaarĀ 

Reageer