Beantwoord

netflix geen beeld wel ondertiteling en geluid

  • 1 January 2020
  • 36 reacties
  • 41749 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Beste KPN, hebben jullie een oplossing hiervoor? Iets behalve dat we alles moeten resetten? Alvast bedankt.

Na dit probleem sinds twee weken veelvuldig te hebben gehad, ook maar eens begonnen met Googlen en zo hier terecht gekomen. Schrik er wel van dat sommigen er al zo lang last van hebben. Zeer irritant - zie graag snel een fix van KPN. Uiteraard is het restarten van de ontvanger geen permanente oplossing.

Ik heb vandaag voor het eerst zwart beeld. Wel geluid en ondertiteling. Bij Telfort nooit dit probleem gehad nu net kpn. En zo te zien gebeurd dit veel vaker? Ik krijg het ook niet goed na resetten

Ook hier wel geluid en ondertiteling geen beeld. Reset helpt niet

prime video doet het wel gewoon 

 

Also have exactly the same problem with Netflix (sound but no video) for last few weeks. Restarting the set top box has no effect. Also find the set top box response quite slow. Very frustrating experience overall considering how much the service costs. Starting to consider other options if not resolved soon.

 

Reputatie 1

Gisteravond ook hetzelfde probleem, zwart beeld maar wel geluid en ondertiteling. Tv ontvanger power off en opnieuw opgestart.

Eerder op de avond ook problemen met youtube via het tv menu, Erg traag en filmpjes bleven hangen en blijft op laden hangen.

 

Na de reset werkte alles weer. Maar dit is ook niet eerste kee dat netflox noet fatsoenlijk werkt.

Hier exact hetzelfde probleem. Netflix via KPN menu opgestart en vervolgens steeds het beeld zwart en alleen geluid. Ook Youtube blijft vaak hangen of werkt helemaal niet. Elke keer de TV ontvanger uit en weer aan gedaan, probleem blijft terugkeren.  Het speelt zeker al een half jaar. 

@Kpn : graag een structurele oplossing! dient iedereen een nieuwe tv ontvanger aan te vragen?

Hier ook al maandenlang hetzelfde probleem.

Als ik wil kijken moet ik eerst mijn kpn kastje aan en uit schakelen en dan pas heb ik beeld.

Anders zie ik enkel ondertiteling en hoor ik alleen geluid.

Vaak wordt ik ook zomaar uitgelogd bij mijn netflix.

Erg storend, hopelijk komt hier een oplossing voor.

Heb ook geen beeld en wel geluid al een paar keer gereset. Ook moet ik iedere keer op nieuw inloggen ook zo iets super vervelend. Hoop dat het gauw op gelost wordt :grimacing:

Waarom reageerd kpn niet

Reputatie 7
Badge +17

Het probleem met opnieuw inloggen op Netflix is bekend en wordt onderzocht. Hou voor meer informatie dit topic in de gaten:

Wat betreft het probleem met Netflix beeld: hiervoor raad ik jullie allen aan om de de tv-ontvanger een reset te geven. Ik verwacht dat dit het probleem zal verhelpen.

Mocht je na een reset toch nog problemen ervaren, neem dan contact met ons op. Maak hiervoor een nieuw topic aan.