Beantwoord

Netflix loopt vast

  • 16 February 2019
  • 4 reacties
  • 668 keer bekeken

De laatste weken loopt mijn Netflix app met grote regelmaat vast waardoor ik elke keer opnieuw moet inloggen. Wie kan mij hierbij helpen, het is hoogst vervelend als je iets zit te kijken en dat eerst de ondertiteling blijft hangen en na een minuut ofzo knalt heel Netflix eruit.

Wie kan me helpen..
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 February 2019, 12:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag John, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat naar dat je de ervaring hebt dat Netflix vastloopt en hapert. Dat is uiteraard niet de bedoeling, en ik begrijp dat je hier misschien irritaties door krijgt. Om het te verhelpen, zoek ik naar antwoorden op de volgende vragen:
  • Kijk je Netflix via de tv-ontvanger, zo ja via On Demand of kanaal 200?
  • Op welke manier heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box. Via DVS (adapters) of bekabeld?
  • Welke snelheid haal je op de kabel waarop de tv-ontvanger aangesloten is, via onze speedtest?
Verder kan ik altijd aanraden om bij problemen de tv-ontvanger te voorzien van een update, wat je bewerkstelligt via een reset van de tv-ontvanger.

Mocht dit allemaal niet werken, dan zoek ik graag naar nog andere opties! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?
Reputatie 7
Badge +21
@john1970, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog problemen mee ervaart?
Hoi Susan. Ik had nog geen tijd gehad druk druk.. maar ga dan even je opties testen. Laat het je zal weten.

Alvast bedankt,

John
Zal = zsm 😂

Reageer