Vraag

niet meer vooruitspoelen , dus 2 keer kijken

  • 25 June 2020
  • 5 reacties
  • 338 keer bekeken

Bij de commerciëlen kun je niet vooruitspoelen. Maar als ik een programma al deels bekeken had, kon dat wel. Dat kan nu dus niet meer. 

Bv 2 afleveringen na elkaar van leathal weapon op sbs9, halverwege de tweede moet ik weg. Bij terugkomst moet ik de hele tweede opnieuw kijken, inclusief de reclames. Dat is dus irritant.

 

Is dit een fout en zo ja, wordt die binnenkort opgelost.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Soraya1201!

Vooruit spoelen via de commerciële zenders, is al erg lang niet meer mogelijk, óók niet als je een programma al deels bekeken hebt. Enkel de 1e 7 minuten zijn door te spoelen, is dat misschien waar je nu op doelt?

Als dit bij jou eerst wel heeft gekund, kan dit niet anders dan een technisch mankement in jouw voordeel zijn geweest :wink:

Eerder kreeg je de keuze om te ’Hervatten’, dus verder gaan waar je was. Of terug te spoelen vanaf het hervattingpunt.

Dus Maya, het bestond gewoon, ook op 4 en hoger.

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij wel hoor. Als je een programma deels bekeken had, daarmee gestopt was, en later verder wilde, dan kreeg je zo'n venstertje waarin je voor hervatten kon kiezen.

Klopt, dat herken ik ook.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, even voor de zekerheid; hebben we het hier over het terugkijken via de gids? Of over het terugkijken van gemaakte opnames? Bij terugkijken via de gids, lukt mij dit al enige jaren niet, hervatten is bij mij alleen een optie als ik opnames terugkijk :disappointed_relieved: Geen van mijn collega's herkent dit, we weten allemaal niet beter dan dat hervatten geen optie is sinds de commerciële zenders het gratis terugkijken via de gids mogelijk hebben gemaakt, in plaats van betaald terug kunnen kijken van de meest populaire programma's. Wellicht is er af en toe een programma waarvoor de zenders andere rechten hanteren?