Beantwoord

Niet terug te kijken tv programma

  • 7 December 2020
  • 5 reacties
  • 447 keer bekeken

Hallo, ik wil graag Commissaris Maltese terugkijken op een normale tijd, omdat die namelijk midden in de nacht wordt uitgezonden op NPO2. De eerste twee afleveringen was geen probleem.

Echter geeft de gids nu aan: helaas is het niet mogelijk dit programma terug te kijken.  

Waarom? 

Terwijl mijn vrienden het wel kunnen terugzien. (Met een Ziggo pakket)

Ligt het aan KPN of doe ik zelf iets fout?

 

Graag hulp.

Bij voorbaat dank!!

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 15 December 2020, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedendag @ZwerfSter, leuk om je bericht op ons Forum te lezen! Jammer dat je deze serie niet meer terug kunt kijken: ik heb het nagekeken, ik krijg precies dezelfde melding.
Ik ga mijn best voor je doen om te achterhalen waarom dit zo is: want eerst wel en nu niet meer…. :shrug_tone4:
Wat ik mij direct ook afvraag, is of je het Opnemen Pakket niet als extra optie in je abonnement hebt? Wij bieden deze nu de eerste 3 maanden gratis aan: wellicht het overwegen waard? Kun je alles terugkijken binnen maximaal 1 jaar, wanneer het jou uitkomt!

Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb een terugkoppeling ontvangen, @ZwerfSter: we krijgen de afleveringen van deze serie aangeleverd van de NPO en daar zit een restrictie op om terug te kijken. Waarom dat is, is voor ons gissen. Het kan bijvoorbeeld te maken hebben met bepaalde rechten. Ook de toekomstige uitzendingen zullen voorzien zijn van deze restrictie. Mijn advies is om de afleveringen op te nemen, via het Opnemen Pakket: dan heb je geen hinder van deze restrictie.

Hallo Shyrin, dank voor het uitzoeken en wat jammer. Mijn vriendin die Ziggo pakket heeft kan het wel terugkijken. Vreemd dus.

Ik ga geen opneempakket nemen enkel voor die serie.

Fijne dag gewenst.

Reputatie 7
Badge +16

Hoeft ook niet, hoor: was slechts een tip! Geen dank, ik wens jou ook een mooie dag verder!

Wel terug te kijken via de website van NPOstart.

Buitenlandse series en films op de zenders van de NPO zijn al heel lang, zeker 2 jaar, niet terug te kijken via KPN.