Vraag

Niet tevreden met TV+ ontvanger

  • 16 April 2024
  • 29 reacties
  • 488 keer bekeken

Gaarne uitleg waarom dit android boxje zo zeldzaam waardeloos is.

Ik kom bij Ziggo vandaan en had een nextbox. 

Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben naar KPN naar deze ongelooflijke goedkope rotzooi. 

Deze android boxjes koop je voor een paar euro op AliExpress en het is ongelooflijk dat KPN zich met dit soort rotzooi inlaat en dat dan gaat verkopen als geweldige tv.

Groen beeld, niet reageren, terugkijken niet lypsync te krijgen, lettertjes niet te lezen, diverse malen per week opnieuw opstarten omdat dit baggerapparaat vastloopt, 10 min. voordat het beeld een beetje scherp is etc. etc.

En box staat gewoon op netwerk, dus niet via Wifi

En dan kan er een monteur komen die ,sorry dat ik het zeg, maar ook werkelijk geen idee heeft .

Bij de eerste aanleg werd gezegd dat er een poort van mijn Switch kapot was wat volkomen flauwekul was.

Mijn Philips Hue werkt feilloos op die poort , ik bedoel maar.

Klanten proberen te imponeren met zgn kennis van zaken vind ik behoorlijk kansloos.

En stuur gewoon een andere op als ik daarom vraag,  ik heb helemaal geen zin om weer thuis te moeten blijven om te wachten op een of andere monteur om er allerlei nep verhalen aan te laten praten en een kastje neer te zetten dat kan ik zelf ook wel. 

Dit zal ongetwijfeld een niet zo genuanceerde post zijn  maar ik ben het inmiddels ook wel aardig zat dat geklungel en ik moet dit gewoon even kwijt.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Beste Sanne,

Heel erg aardig je bericht over storing.

Maar nu is er weer een storing vanaf 21:30u 19-04 tot waarschijnlijk 07:00u 20-04

Of het android boxje werkt niet of er is weer eens een storing.

Het is echt wel godgeklaagd hoe jullie de problemen continue bagatelliseren.

Zijn jullie bang voor claims ofzo dat er steeds maar wordt gedaan alsof het een "probleempje" is en "zo snel mogelijk wordt opgelost"

Een ding is nu wel duidelijk, KPN is van oorsprong een telecom bedrijf en dat gedeelte is prima.

Maar het tv gedeelte is een grote misser.

Misschien tv  toch maar over laten aan Ziggo die hier toch echt vele malen beter in zijn.

Veel minder stroperig en dus sneller en vooral bijna nooit uitval 

En vandaag weer wel beeld maar nu geen gids of homepage en opstart eerst weer met  volkomen roze beeld na eerste keer opstarten.

Begin storing 19 april

Eind storin 16??? April???

Wat een domme schande dit

WANNEER GAAN JULLIE EENS NORMAAL LEVEREN?

ja ik vind echt dat schreeuwen nodig is want jullie lijken totaal niet te luisteren en klanten ook nog eens fout te  informeren.

Prutsers

En wel opvallend hoe stil de "fanboys" nu ineens zijn.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi allen! Ik heb dit topic gesloten en de topicstarter een tijdelijke ban gegeven vanwege het herhaaldelijk overtreden van de huisregels. Jammer.
Zijn jullie in elk geval op de hoogte.