Niet tevreden over werking KPN TV+

  • 15 April 2024
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Sinds kort overgestapt van Ziggo naar KPN. Wat valt dit tegen!!!

Voor KPN zou ik zeggen dat ze eens moeten kijken naar de interface van ZIggo want daar klunnen ze noig wat van leren. En beter goed gegapt dan iets slecht gemaakt.

Het duurt enorm lang voordat er een programma geladen is. Daarbij is het geluid altijd te laat.

De TV-gids en het terugkijken zijn om te huilen. 

Heb geen goed woord over voor deze slechte voorzieningen.

Snel weer terug naar Ziggo.


3 reacties

Na minimaal 1 maand gebruik van tv+ kun je het tv-onderdeel weer opzeggen @Fer van Haaren als je niet tevreden bent. Contractueel blijf je dan wel voor internet en eventueel vaste telefoon verbonden met KPN tot einddatum contract, maar kun je ondertusseen een andere tv-diensten-leverancier zoeken.

 

Reputatie 7

Voor KPN zou ik zeggen dat ze eens moeten kijken naar de interface van ZIggo want daar klunnen ze noig wat van leren. En beter goed gegapt dan iets slecht gemaakt.

KPN moet/wil zich houden aan de richtlijnen van Google t.a.v, de user interface.

Ook ik vind de user interface van de “oude” TV ontvangers prettiger maar ik ben bang dat dat een gepasseerd station is. Overigens denk ik dat ook Ziggo vroeg of laat met een op Android gebaseerde TV ontvanger zal komen en dat ook daar de user interface meer gelijkenissen zal gaan vertonen met de user interface van de TV+ Box.

 

Het duurt enorm lang voordat er een programma geladen is. Daarbij is het geluid altijd te laat.

Vreemd want hier staat duurt het laden van een zender een fractie van een seconde.

Hoe is jouw TV+ Box aangesloten? Met een netwerkkabel of via wifi?

Zet de multicast/unicast instelling eens op unicast. Laden programma's dan sneller?

 

De TV-gids en het terugkijken zijn om te huilen. 

Wat is er dan om te huilen?

Reputatie 7
Badge +20

Na minimaal 1 maand gebruik van tv+ kun je het tv-onderdeel weer opzeggen @Fer van Haaren als je niet tevreden bent. Contractueel blijf je dan wel voor internet en eventueel vaste telefoon verbonden met KPN tot einddatum contract, maar kun je onder tussen een andere tv-diensten-leverancier zoeken.

 

 

Binnen 2 weken kan je altijd alles opzeggen.

Dat is wettelijk zo geregeld.

Maar hier los je het probleem toch niet mee op?

En zover ik weet kan je alleen tv los nemen bij Ziggo.

Reageer