Vraag

Niets werkt meer sinds de laatste update van mijn tv-ontvanger

  • 3 April 2024
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik en een uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice!

na de update vannacht is de hele zaak nog. De war. Niets doet het mee! 
fijn bedankt

geen idee wanneer di geregeld wordt. 
heb al excuses gekregen waar ik niets voor koop.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt


6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Haal de spanning (volksmond stroom) van de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) eraf (stekker eruit) en wacht 2 minuten.

Zet de spanning er weer op en laat alles opstarten.

Soms moet je daarna nog even de DIW7022 extra opnieuw laten opstarten.

Houd daarvoor de kpn toets (rechtsboven op de KPN ab) ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt en kies voor opnieuw opstarten.

 

Vraagje?

  1. Brand het tv lampje op de Experiabox of Box12 wel groen?
  2. Staat de tv wel op het juiste ingangskanaal? (bij voorkeur HDMI 1)
  3. Brand het lampje wel op de DIW7022 (rood of groen)
  4. Heb je wel internet? 

Al het mogelijke is al geprobeerd!

Bij KPN zien ze op mijn adres dat er niets aan de hand is en alles naar behoren werkt. Dat betekent dat het goed mis is gegaan met de laatste update. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het duurt en het duurt maar. Intussen geen formatie over de stand van zaken.

geen signaal op de glasvezel kast

storing f562

geen internet

hard reset gedaan, geen enkel effect en nu echt alles weg.

En wat zegt klantenservice, terwijl ik de kinderen op de achtergrond hoor?!

we hebben een werk order gemaakt.

wordt vervolgd.

Reputatie 7
Badge +20

@Hemelrijk 

Een werkorder gemaakt.

Dus is KPN ermee bezig.

 

Misschien kan een moderator hier meer over vertellen.

Hier idem.

slecht wifi, geen tv en alle camera’s offline!

Reputatie 7
Badge +20

Hier idem.

slecht wifi, geen tv en alle camera’s offline!

 

Dit heeft niets met de KPN tv decoder te maken, maar met de Experiabox of Box12.

Welke heb je?

Heb je het KPN modem / router (experibox of Box12/14) al gereset? 

 

Bel anders het gratis nummer van de KPN klantenservice 0800-0402

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Hemelrijk, vervelend om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Wat je bij foutcode 562 kunt doen, lees je op onze website. Als je er dan alsnog niet uitkomt, kan je inderdaad het beste even bellen met 0800-0402. Ik begrijp dat mijn collega een ticket voor je heeft aangemaakt, naar aanleiding daarvan wordt er binnen enkele werkdagen contact met je opgenomen. Hopelijk wordt het dan opgelost!

 

@King123 mocht jij het nog niet opgelost hebben met de tips die gegeven worden, maak dan gerust een eigen topic aan. De community denkt graag met je mee! 

Reageer