Beantwoord

Nieuw menu interactieve tv

  • 25 August 2020
  • 10 reacties
  • 573 keer bekeken

Badge

Hallo, 

 

Ik heb naar aanleiding van het nieuwe menu 3 vragen. 

 

1. In de oude versie van het menu was er een optie om een hele serie op te nemen (wekelijks terugkerende serie) Waar is deze optie gebleven???

 

2. In het terugkijk menu kon je programma's zoeken. Waar is deze optie??

 

3. In de nieuwe versies kun je zenders verbergen.

Nu heb ik er een aantal ingezet maar ze blijven zichtbaar tijdens zappen en in de gids. 

Zelfs na herstart ontvanger. 

 

Graag ontvang ik meer info. 

 

Bedankt

icon

Beste antwoord door joop2011 25 August 2020, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

1,

Zover ik kan zien is dat niet veranderd.

Je klikt op opnemen en bij een serie vraagt hij of je de hele serie wilt opnemen of alleen deze.

 

2.

Wat bedoel je?

Als je op menu klikt en je gaat iets na boven, zie je zoeken staan. 

Daarin kan je zoeken, bedoel je dit? 

 

3.

Is niet de bedoeling. 

De zenders die ik in het oude menu had verborgen, zijn nog steeds verborgen.

In het nieuwe menu heb ik hiermee nog niets gedaan.

 

Badge

Top man. 

Weer wat wijzer. 

Alleen geeft hij niet bij alles, plan serie, aan vandaar mijn verwarring. 

 

Die zenders verbergen heeft geen haast maar is wel fijn om een hoop onnodige te verbergen

Ik vind het nieuwe menu helemáál niet FIJN zó ingewikkeld. Geef mij het oude menu maar gauw weer terug als het kan. Terug kijken bv 

Jongens wat een moeilijk gedoe 

Héél héél jammer

Nieuw menu helemaal niet handig! Traag en het verkleinde beeld van het lopende programma is verdwenen. Graag oude menu terug aub. 

Reputatie 1

Nieuwe menu is niet fijn:

  • ik mis de tijd in beeld bij lijst van opnames om te weten hoe laat is het eigenlijk , dus hoe lang mag de opname zijn die ik wil kijken
  • ik mis het kleine beeld met de lopende zender
  • het is minder overzichtelijker geworden
  • het is trager geworden 
  • Het duurt erg erg erg erg lang voor je na het stoppen van een opname terug bent om het te kunnen weggooien
  • Enz

wanneer komt het oude weer terug?

niet elke verandering is een verbetering … !!!

Reputatie 7
Badge +20

De kans dat de oude terugkomt is niet groot. Wel zijn we heel blij met jullie feedback, deze geven we door aan de ontwikkelaars zodat ze daar mee aan de slag kunnen om het menu te verbeteren. 

Reputatie 1

Al is de kans klein ik blijf hopen.…

of jullie moeten de nieuwe wel heeeeeeeeeel erg verbeteren !

Ook ik ben zwaar ontevreden over het nieuwe menu. Ik mis het kleine tv beeld wat bij de vorige versie wel zichtbaar was. Het is traag en na een opname terug te hebben gekeken kun je deze niet meteen na het stopzetten wissen uit je lijst… Zo zijn er nog meer verslechteringen… normaal is een nieuwe versie gebruiksvriendelijker maar alles heeft meer handelingen nodig al met al is de bediening erg omslachtig geworden…. 

Reputatie 1

Helemaal mee eens, ik heb precies dezelfde klachten en die ook al laten weten.

het nieuwe menu is een drama. Maar bij de KPN willen ze dit niet toegeven en het kan zo simpel opgelost worden door de oude software terug te zetten !!

dan kunnen ze rustig het nieuwe in orde maken zonder klanten als testers te gebruiken . Dit is echt amateuristisch wat ze doen.

Reputatie 1
Badge

Alles is veel complexer geworden. Voorts is nieuwe menu niet vooruit te branden. Schande zo traag.

Als je enkele programma's vooruit wenst te agenderen, mag je wel een uurtje uittrekken, terwijl dit met de blauwe functie toets zo simpel was. Super slechte wijziging .

zijn wij allen proefkonijnen geworden van KPN??  en dat voor die prijs??