Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening

  • 1 July 2020
  • 7 reacties
  • 157 keer bekeken

goedenmiddag.

 

Vandaag ontvangen nieuwe afstandsbediening ik heb de zender erop, maar de volume knop werkt niet, wel op de kapotte afstands.bed.

heeft u een advies.?

ook you tube kan ik niet ontvangen

gr l.dragt

icon

Beste antwoord door PeterG 1 July 2020, 15:26

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi, vervelend als je afst.bed. het niet helemaal doet.

Je moet ‘m natuurlijk wel nog instellen op jouw merk tv. Zo toegestuurd werken ze op geen enkele tv. Hier kun je zien hoe je ‘m instelt: kpn.com/afstandsbediening.

ook you tube kan ik niet ontvangen

Heb je nog een Motorala vip1853 ontvanger?

Super peter het werkt. 

In de handleiding van kpn stond deze gegevens er niet bij. 

Hij doet het goed. 

Dank u wel. 

Maar you tube doet het niet

Maar you tube doet het niet

Die zit op kanaal 201 of via het on demand menu. Is dat helemaal niet aanwezig of doet ie het gewoon niet?

Zet de ontvanger minimaal 1 minuut uit met de schakelaar op de achterkant.

Reputatie 4
Badge +1

Ik lees even mee en wist nooit dat You tube op 201 zat. Weer wat geleerd. On demand is ook nieuw. Bedankt voor de informatie. Ik vroeg me nog af of met de “ontvanger” de tv bedoeld wordt en zit er altijd een schakelaar aan de achterkant.  Als ik hier niet mag inbreken, laat het dan maar hoor. Ik ben een beetje brutaal. 

Nou wat prachtig het zit inderdaad op kanaal 201.

Heb nu prachtige ibiza muziek op de achtergrond vakantie gevoel.

Ik denk dat ik te ongeduldig was, via de app op de app's werd het scherm eerst zwart binnen een minuut, had ik het erop dank jewel voor de uitleg.

nu nog een nwe experia box ontvangen heb een V8 oude versie in meterkast

Inbreken mag mits je bij het onderwerp blijft, @Wilsophie , anders gaan er dingen door elkaar lopen in één topic. Geen probleem nu dus.

De ontvanger is het zwarte kastje van KPN waarmee je de zenders krijgt.

Je televisie (TV) is dat grote apparaat ernaast die het beeld en geluid ervan geeft :wink: .

Alle courante ontvangers hebben bij mijn weten een “harde” aan/uit schakelaar aan de achterkant. Anders heb je wel een heel oude.

Reageer