Beantwoord

nieuwe afstandsbediening koppelen met tv-ontvanger lukt niet

  • 29 January 2020
  • 6 reacties
  • 463 keer bekeken

Reputatie 1

Beste allemaal,

Ik krijg optie 3 ir koppelen/ontkoppelen niet voor elkaar…

terug knop en AV knop drie seconden indrukken….. (av knop is de knop rechtsboven en de terug knop is de de knop waar “terug” op staat?)

als ik die ingedrukt houdt gebeurt er helemaal niks.

iemand nog een top?

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Wibo02 31 January 2020, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Hey @Wibo02, welkom op het KPN forum. Welke afstandsbediening heb je?

 

Reputatie 7

Hey @Wibo02, is het gelukt om de afstandsbediening te koppelen? Hoor het graag of je nog hulp nodig hebt :)  

Reputatie 1

Ja bedankt Nadia, het is gelukt hoor! Ik wist niet wat er met av knop bedoeld werd en ben toen gaan googelen. Daardoor ben ik op het verkeerde been gezet door een foto van een KPN afstandsbediening waar de aan/uit knop werd betiteld als av knop. Inmiddels weet ik beter!
Fijn weekend!
Met Vriendelijke groet,

Wibo

Reputatie 7

Hey @Wibo02, handig hé, Google weet alles ;) Bedankt voor de terugkoppeling. Dan kan ik het topic gerust sluiten. Wetende dat het is gelukt. Fijn weekend!  

Beste, inmiddels heb ik een probleem na de montage van de KPN monteurs. Alles deed het toen ze weg gingen alleen deed 1 tv kastje het niet meer. Volume en mute knop doet het maar de p+ en p- niet. Source en 3 inhouden(Sony) ffwd etc al gedaan maar lukt me gewoon niet :(

Reputatie 7

Wat een vervelend probleem, @R30. Het lijkt er eerder op dat de afstandsbediening defect is. Je kunt online een: nieuwe afstandsbediening aanvragen. Dit werkt voor alle tv-ontvangers behalve voor de tv-ontvanger: VIP5202.

Let op: voor het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening moeten je Internet en TV producten gekoppeld zijn aan je KPN ID