Vraag

Nieuwe Arris 4K Ultra HD ontvanger

  • 13 August 2019
  • 162 reacties
  • 27721 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

162 reacties

Reputatie 7
Ik denk dat het onzin is dat de YouTube app niet op de ZTE ZXV8001 zou kunnen draaien.
Ja, het is natuurlijk een andere YouTube app dan op de HMB2260, hij moet immers ook 4K met de bijbehorende beveiligingen (drm) ondersteunen, maar dat zou geen enkel probleem mogen zijn.
Volgens mij is het puur dat KPN geen geld meer uit wil geven aan de ZTE ZXV8001 omdat de toekomst van ZTE (met dank aan Trump 😖) te onzeker is en dat KPN daarom geen producten meer bij ZTE wil afnemen.
Ik vind wit juist mooier, die is tenminste goed zichtbaar op onze zwarte salontafel.
Qua design is er mijns inziens weinig mis met de ZTE ZXV8001. 😉

Wit versus zwart is uiteraard persoonlijk practisch de zichtbaarheid ben ik mee eens
Vanwege het design aspect zie ik ook liever die ZTE dan de Arris Combo. En de Amino Combo boven de Arris.

Het Youtube verhaal is vreemd de uitleg is technische redenen klinkt acceptabel toch raar niemand maakt mij wijs dat er nog niet aan de nieuwe youtube app werdt gewerkt ten tijde van de ontwikkeling van de ZTE deze had daar mijns inziens prima op horen te werken.

Net als de ZTE's bij digitenne zie ik maar 1 verbindende factor die een en ander kan verklaren wat door wjb is aangestipt.

(Off topic ik hoop juist dat KPN niet met ZTE wil samen werken vanwege de door ZTE erkende overschrijding van een handels Embargo betreffende Iran en Noord Korea en breder de vertreding van mensenrechten in de PRC dat zou ik bij een XS4ALL wel zien gebeuren van huis uit meer moreel begaan)
Reputatie 7
Net als de ZTE's bij digitenne zie ik maar 1 verbindende factor die een en ander kan verklaren wat door wjb is aangestipt.
En als je met wat ingewijden van het modemdevelopmentteam hebt gesproken dan weet je de werkelijke reden waarom de V10 hals over kop vervangen werd door de V10a. 😉
Alles riekt er naar dat dat met de 4K ontvanger ook nu weer het geval is.
Helaas 0% respect voor privacy als Android TV door je neus wordt geboord..
Reputatie 7
Hoelang heeft de V10 eigenlijk bestaan voor uitgifte? Dat is er wel eentje waar ik tot nu toe best blij mee ben,... Ding is zo stabiel als maar kan, wat in zijn mogelijkheden mogelijk is.
Reputatie 7
Helaas 0% respect voor privacy als Android TV door je neus wordt geboord..
Dus voor jou nooit een Sony of Philips televisie.
En denk je dat Tizen en WebOS wel respect hebben voor privacy?
Reputatie 7
Hoelang heeft de V10 eigenlijk bestaan voor uitgifte?
De Experia Box V10 is in 2015 geïntroduceerd.
Reputatie 7
Ok, ik kwam hier in sept ‘17 dus dalijk heb ik hem ook alweer 2 jaar. Heeft die geen lang bestaan gehad lijkt wel,... Zonde!
Dus voor jou nooit een Sony of Philips televisie.
En denk je dat Tizen en WebOS wel respect hebben voor privacy?


Tizen en WebOS hebben privacy iets beter geregeld. Sinds Sony en Philips beiden te lui zijn om hun eigen besturingsysteem te ontwikkelen en televisies met spyware leveren, dan hebben die merken niet mijn voorkeur. Android is van Google. Google staat bekend om het data graaien. Je weet dus vooraf dat jij het product bent. Als KPN meer respect zou hebben voor de privacy van hun klanten zouden ze focussen op een Apple TV app i.p.v. een ontvanger te leveren met spyware van Google.
Hoi Allemaal,

Niemand weet, niemand weet.
Dat ik uiteindelijk Repelsteeltje heet.

De tegenwoordige tijd weet alles, en wat ze nog niet weten.
Dat weten ze morgen.
Leer er mee leven, en je weet dat leven duurt maar even.

Gekend van je wieg tot je graf.

buiten het onderwerp denk ik. 😂
Reputatie 4
Badge +2
Ondersteund deze nieuwe decoder ook dolby Atmos?
Reputatie 7
Ondersteund deze nieuwe decoder ook dolby Atmos?
Ja. Bron
Reputatie 7
Badge +24

Dus voor jou nooit een Sony of Philips televisie.
En denk je dat Tizen en WebOS wel respect hebben voor privacy?
Tizen en WebOS hebben privacy iets beter geregeld. Sinds Sony en Philips beiden te lui zijn om hun eigen besturingsysteem te ontwikkelen en televisies met spyware leveren, dan hebben die merken niet mijn voorkeur. Android is van Google. Google staat bekend om het data graaien. Je weet dus vooraf dat jij het product bent. Als KPN meer respect zou hebben voor de privacy van hun klanten zouden ze focussen op een Apple TV app i.p.v. een ontvanger te leveren met spyware van Google.

Ow... want Apple is heel braaf wat betreft privacy? 🤔
Ow... want Apple is heel braaf wat betreft privacy? 🤔

Apple is zeer duidelijk over hun privacystatement. Dus ja, zij zijn hoogstwaarschijnlijk wel braver dan de rest.
Reputatie 7

Ow... want Apple is heel braaf wat betreft privacy? 🤔Apple is zeer duidelijk over hun privacystatement. Dus ja, zij zijn hoogstwaarschijnlijk wel braver dan de rest.

Keep on dreaming. 😎

Daarbij komt dat het aantal Apple-TV's in Nederlands zo waanzinnig laag is dat het voor een partij als KPN helemaal niet interessant is om aan dat platform aandacht te besteden.
Het is logisch dat partijen zonder een eigen distributienetwerk (zoals bijvoorbeeld NLZiet) daar wel aandacht aan schenken maar voor partijen als KPN en Ziggo is Apple-TV minder interessant.
Ziggo zegt aan een app voor Apple-TV te werken, maar ook die komt telkens maar niet beschikbaar.
Ook KPN zal vast wel een keer gaan werken aan een app voor Apple-TV tenzij de verkoop van Apple-TV in Nederland nog verder afneemt.
Off topic

Apple is zeer duidelijk over hun privacystatement. Dus ja, zij zijn hoogstwaarschijnlijk wel braver dan de rest.

https://www.apple.com/legal/privacy/nl/
Net zulke boefjes als welk ander bedrijf maar ook wat ik zo in de gauwigheid lees. Het enige brave is dat ze omschrijven wat ze wel of niet doen wat dat aangaat is de vernieuwde avg ook maar een wassen neus.
Net zulke boefjes als welk ander bedrijf maar ook wat ik zo in de gauwigheid lees. Het enige brave is dat ze omschrijven wat ze wel of niet doen wat dat aangaat is de vernieuwde avg ook maar een wassen neus.

U had de verkeerde informatie te pakken. Het gaat om deze benadering van Apple:

https://www.apple.com/nl/privacy/

Google heeft hier letterlijk schijt aan. Alles wat je met hard- en software van Google doet, gaat naar Google. Alles wat je met Apple hard- en software doet, blijft op je Apple device. Dat is waarom een bedrijf als KPN nooit maar dan ook nooit überhaupt iets met Android zou moeten doen.

Als KPN dan beweerd privacy belangrijk te vinden neemt niemand ze nog serieus. KPN levert op een verkapte manier zeer privacygevoelig klantgegevens aan Google.

De wat onwetende en naïevere KPN-klant die voor een dubbeltje op de eerste rang zit, want Android is lekker goedkoop, heeft niet door dat zijn/haar leven ten grabbel wordt gegooid.
Reputatie 7
Ok, zijn er verder al mensen (buiten webcamera om) die met de nieuwe 4K ontvanger hebben gewerkt?
Reputatie 7
Badge +22
Ok, zijn er verder al mensen (buiten webcamera om) die met de nieuwe 4K ontvanger hebben gewerkt?
Nee ikke nog niet. Denk dat ik het ook zo even laat hoe het nu is, ik heb nou nog de ZTE ZXV8001. Daar ben ik blij mee, die werken ook nog het fijnst! 😉
Reputatie 3
Badge +1
Deze wil ik wel testen!
Reputatie 7
Badge +22
Deze wil ik wel testen!
Helaas zal dat niet gaan, deze Arris 4K zit niet in de testpilot.
Ik heb de Arris kort getest. Moest de software 2 keer opnieuw inladen. Het kastje (12 x 12cm) en de AB voelen erg goedkoop (plastic-achtig) aan Het heeft geen display meer dus je ziet niet welke zender op staat of de tijdsweergave. Er is geen (groente) audio aansluiting meer en Netflix werkte bij mij niet meer. Ook het zappen tussen zenders duurde bij mij veel langer als normaal. En als laatste werkt de AB niet via bluetooth.
Heb KPN dus verzocht om de de witte 4K kastjes te sturen. Die zijn echter niet meer op voorraad dus heb ,voor nu, mijn 4K abonnement opgezegd (binnen de 14 dagen bedenktijd).

Krijg nu een update dat men alweer een nieuwere versie aan het testen is met nieuwe software, een AB die wel via Bluetooth werkt en de display is terug. Maar dan alleen om de zender te laten zien. Het klokje komt niet meer terug omdat deze teveel energie verbruikte. Waarschijnlijk komt de nieuwere versie rond 20 sept uit.
Reputatie 7
Badge +22
Krijg nu een update dat men alweer een nieuwere versie aan het testen is met nieuwe software, een AB die wel via Bluetooth werkt en de display is terug. Maar dan alleen om de zender te laten zien. Het klokje komt niet meer terug omdat deze teveel energie verbruikte. Waarschijnlijk komt de nieuwere versie rond 20 sept uit.
@plato kun jij er dan achterkomen welke versie dat is? Ben wel benieuwd. 😉

Krijg nu een update dat men alweer een nieuwere versie aan het testen is met nieuwe software, een AB die wel via Bluetooth werkt en de display is terug. Maar dan alleen om de zender te laten zien. Het klokje komt niet meer terug omdat deze teveel energie verbruikte. Waarschijnlijk komt de nieuwere versie rond 20 sept uit.@plato kun jij er dan achterkomen welke versie dat is? Ben wel benieuwd. ;)

Hi Dennis, zal niet lukken ben ik bang. Weet de naam niet meer van de medewerker van KPN die ik gesproken heb maar ze zat in het team die het nieuwe apparaat aan het testen was.
Reputatie 7
Badge +22
Hi Dennis, zal niet lukken ben ik bang. Weet de naam niet meer van de medewerker van KPN die ik gesproken heb maar ze zat in het team die het nieuwe apparaat aan het testen was.
Potverdikkie! Heb ik weer! 😂🤣