Beantwoord

Nieuwe KPN ontvanger vandaag niet bezorgd op afgesproken tijd en datum.

  • 13 February 2019
  • 15 reacties
  • 333 keer bekeken

Badge
Hallo. Twee dagen geleden een afspraak gemaakt om een oude ontvanger door een nieuwe te laten omruilen maar de koerier is niet komen opdagen. Vanochtend wel een sms gekregen met een tijdsindicatie tussen 12 en 2. Op de website van de vervoerder is ook niets te zien. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 February 2019, 10:48

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @TVvdS, Het is nooit leuk om thuis te blijven voor een bezorging die uiteindelijk niet komt. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken hoe het nu precies zit.
Badge
Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Bedankt voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +19
Op dit moment kan ik ook niet achterhalen wanneer je ontvanger wordt afgeleverd. De afleverdatum staat nog op 13-02. Morgenvroeg ga ik bellen met de afdeling logistiek. Als ik contact hebt gehad, stuur ik je meteen een bericht goed? 🙂
Badge
Prima. Tot morgen dan.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @TVvdS, Ook mijn collega's kunnen zo niet achterhalen waar het pakket is gebleven. Ze gaan het in ieder geval uitzoeken. Als ik meer weet, stuur ik je weer een bericht. Je kunt deze tool ook in de gaten houden. https://mijnafspraak.reviva.nl/
Badge
Oke bedankt.
Badge
En Marina is er al nieuws? De gelinkte tool geeft geen nieuwe info.
Reputatie 7
Badge +19
Geen nieuws tot nu toe. Ik weet ook niet hoelang dit kan duren, daarom wil ik een nieuwe ontvanger voor je aanvragen. Is het nog steeds wenselijk om de ontvanger te laten bezorgen aan huis of mag de ontvanger ook afgeleverd worden bij een servicepunt?
Badge
Aan huis bezorgen heeft mijn sterke voorkeur.
Reputatie 7
Badge +19
Geef ik dat door 🙂 Wanneer de ontvanger bezorgd wordt, dat weet ik niet. Zodra ik de verzendgegevens ontvang, stuur ik ze in een privébericht.
Badge
Perfect. Bedankt.
Badge
Ik heb weer een bericht gekregen van koeriersdienst Reviva dat de ontvanger op Zaterdag wordt bezorgd. Pakket heeft hetzelfde ordernummer als van oorspronkelijke order. Klopt dit?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @TVvdS, Dat klopt, dit betreft de ontvanger die in eerste instantie was aangevraagd. De andere aanvraag is inmiddels stopgezet, zodat je geen 2 ontvangers ontvangt.
Badge
De nieuwe ontvanger is zojuist bezorgd. Ik heb hem geinstalleerd en alles werkt. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te horen dat alles werkt @TVvdS 🙂 Wanneer je weer eens een vraag hebt, stuur ons dan gerust weer een bericht! Fijn weekend☀️

Reageer